افتتاحیه جشنواره صنایع دستی، طراحی و دوخت لباس های سنتی و عروسک های محلی اقوام ایرانی نام آوران دشت جام همزمان با دهه فجر
1396/11/17 تعداد بازدید: 466
print
افتتاحیه جشنواره صنایع دستی، طراحی و دوخت لباس های سنتی و عروسک های محلی اقوام ایرانی نام آوران دشت جام همزمان با دهه فجر

جشنواره صنایع دستی، طراحی و دوخت لباس های سنتی و عروسک های محلی اقوام ایرانی نام آوران دشت جام همزمان با دهه فجر در محل رباط جام افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز شماره 20 تربت جام ، همزمان با دهه مبارک فجر،جشنواره صنایع دستی،غذاهای محلی،داروهای گیاهی،طراحی و دوخت لباس های سنتی و عروسک های محلی اقوام ایرانی با عنوان نام آوران دشت جام در محل مجموعه تاریخی رباط جام افتتاح گردید.

این جشنواره با همت کمیسون امور بانوان اداره آموزش و پرورش و با همکاری و مشارکت مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان تربت جام با هدف ارتقاء بستر کارآفرینی و ترویج و توسعه مشاغل خانگی و شناسایی بانوان توانمند در محل مجموعه تاریخی رباط جام با حضور روسای ادارات آموزش و پرورش، تعاون و کار، فرهنگ وارشاد ،شورای اسلامی و دیگر نهادهای همکار در جشنواره و همچنین ریاست و همکاران مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان افتتاح شد.

مرکز آموزش فنی و حرفه ای تربت جام در این جشنواره علاوه بر مشارکت و ایجاد غرفه به دستگاه مجری نمایشگاه خدمات مشاوره ای و فنی در طول مراحل احداث ارائه نمود.

نظرات:

loader