دیدار رییس و کارکنان مرکز با فرمانده نیروی انتظامی سرولایت
1400/07/20 تعداد بازدید: 259
print
دیدار رییس و کارکنان مرکز با فرمانده نیروی انتظامی سرولایت

به مناسبت هفته نیروی انتظامی رییس و کارکنان مرکز با فرمانده نیروی انتظامی سرولایت دیدار و گفتگو کردند

به گزارش روابط عمومی مرکز سرولایت:نویدرضا مردانی رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای سرولایت با همراهی تعدادی از کارکنان مرکز با فرمانده و همکاران نیروی انتظامی بخش دیدار و هفته نیروی انتظامی را به ایشان و همکارانشان تبریک گفتند.

 

مردانی  در این دیدار ضمن تأکید بر مجاهدت‌ها و تلاش زحمتکشان نیروی انتظامی، آغاز این هفته را بر فرماندهان و کارکنان این حافظان امنیت تبریک گفت و اظهار داشت: اینکه امروز در عرصه امنیت این بخش دغدغه‌ای نداریم در سایه تلاش مداوم چشمان همیشه بیدار نیروی انتظامی محقق شده است. وی با بیان اینکه عرض تبریک هفته نیروی انتظامی بهانه‌ای برای تجدید دیدار و دستمریزاد گفتن به فرماندهی و کارکنان است، عنوان کرد: خوشبختانه تعامل و فعالیت‌های بین‌بخشی مطلوبی بین مرکز آموزش فنی و حرفه ای و نیروی انتظامی وجود دارد که اشالله ثمره و برکات این هم‌افزایی در زندگی مردم بخش اثرگذار باشد.


در ادامه سرگرد قائمی ضمن تشکر از رییس و کارکنان مرکز جهت حضور در فرماندهی نیروی انتظامی بخش اذعان نمود؛

مجموعه همکاران ناجا عاشق خدمت هستند و به همین طبع تمامی همکاران ما در این فرماندهی بی دریغ مشغول خدمت رسانی به مردم فهیم این بخش و استقرار نظم و امنیت و تأمین آسایشی عمومی و فردی و نگهبانی و پاسداری از‌دستاوردهای انقلاب اسلامی در چارچوب قوانین هستند
 

نظرات:

loader