پیام تبریک معاون وزیر تعاون و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت فرا رسیدن سال 1400
1400/01/01 تعداد بازدید: 502
print
پیام تبریک معاون وزیر تعاون و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت فرا رسیدن سال 1400

علی اوسط هاشمی، معاون وزیر تعاون و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، به مناسبت فرا رسیدن سال 1400 پیام تبریکی صادر کرد .

 

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، هاشمی، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور طی پیامی، فرا رسیدن نوروز 1400 را به خانواده سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

 خانواده ارجمند سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

با سلام و تهنیت

    آغاز فصل ها نشان از تغییر دارد و بهاران که سرآغاز رویش دوباره زمین و تحول است و در هر لحظه و ساعتش، روح امید و زندگی دمیده است. با آمدنش؛ سال، تازه و دل‌ها لبریز از امید می‌شوند، آنگونه که با توکل بر محول القلوب به استقبال سال جدید می‌رویم، با اطمینان گام بر می‌داریم و در مسیر تحول و تحول آفرینی، نیکوترین حال ها را از مدبر بخشنده و بخشاینده، مسئلت می‌نمائیم.   اکنون؛ واپسین روزهای سال 1399 را سپری می کنیم، سالی که از آغازش با خود پیام ضرورت تغییر و انعطاف‌پذیری، برای باقی ماندن بر موضع زندگی و سازندگی را به همراه داشت. سالی که با شیوع جهانی ویروس کرونا، متفاوت آغاز شد و بیش از هر زمانی، پیام متفاوت اندیشیدن، متفاوت دیدن و متفاوت زیستن را به عنوان اصلی برای تداوم بشر بر موضع حیات و بودن مؤثر، بارها و بارها یادآور شد.سالی که شیوع کرونا و محدودیت های ناشی از تحریم ها، شرایطی را بر همه تحمیل کرد و به ویژه همکاران ارجمندم در آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای، خسارات قابل توجهی را متحمل شدند.ان شاء الله با صبوری و بهره مندی از تجارب موفق یکدیگر درسال جدید، شاهد شکوفائی، پیشرفت و حضور متفاوت سازمان و ارتقای جایگاه آموزش های مهارتی در جامعه باشیم.   امروزبه لطف الهی و با حمایت نهادهای سیاستگذار و برنامه ریز به ویژه دولت و مجلس شورای اسلامی، اتفاقات ارزشمندی  در حوزه مهارت آموزی رقم خورده است و نویدبخش خروج  مهارت از غربت و واقع شدن در افق تازه برای آموزش های مهارتی  است .   در آستانه فرا رسیدن سال 1400 خورشیدی، ضمن عرض تبریک پیشاپیش، فرصت را نیکو دانسته از تلاش های ارزشمند همکاران ساعی و پرتوانم در خانواده بزرگ سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در تمامی حوزه های آموزشی، پژوهشی، اداری و پشتیبانی، همه و همه؛ مربیان دلسوز و متخصص، همکاران با انگیزه و همراه، کارشناسان پرتوان و تلاشگر و مسئولان ساعی در دو بخش دولتی و خصوصی تقدیر و تشکر می نمایمصمیمانه ترین شادباش ها را تقدیم شما همکار گرامی و خانواده محترمتان می نمایم و سالی مملو از شادکامی، سلامتی، تکاپو و سازندگی را برای همگی آرزومندم.  دست حق یارو توفیق روز افزون، روزی باد        

 

 

 

نظرات:

loader