معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: 500 هزار سرباز وظیفه تحت پوشش مهارت آموزی قرار می گیرند
1396/06/09 تعداد بازدید: 443
print
 معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: 500 هزار سرباز وظیفه تحت پوشش مهارت آموزی قرار می گیرند

به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل، lمحمد امین سازگارنژاد معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در مصاحبه با خبرنگار شکبه جوان استان اردبیل گفت: در نظر داریم زمینه مهارت آموزی برای ۵۰۰ هزار سرباز وظیفه را در کشور فراهم کنیم. محمدامین سازگارنژاد در جمع خبرنگاران تصریح کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور توانسته است در سال های اخیر آموزش های مهارتی قابل توجهی را در کشور پیاده کند.

 معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: 500 هزار سرباز وظیفه تحت پوشش مهارت‌آموزی قرار می‌گیرند


 

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل، lمحمد امین سازگارنژاد معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در مصاحبه با خبرنگار شکبه جوان استان اردبیل گفت: در نظر داریم زمینه مهارت‌آموزی برای ۵۰۰ هزار سرباز وظیفه را در کشور فراهم کنیم.

محمدامین سازگارنژاد در جمع خبرنگاران تصریح کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور توانسته است در سال‌های اخیر آموزش‌های مهارتی قابل‌توجهی را در کشور پیاده کند.

وی به برگزاری ۲۵ هزار نفر- دوره آموزش مهارتی در چهارماهه نخست سال اشاره کرد و گفت: مهارت‌آموزی به روز و کارآمد و معطوف به اشتغال و نیاز بازار است.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور متذکر شد: آموزش مهارتی اقشار و گروه‌های خاص از سیاست‌های این مجموعه بوده و به ویژه در بخش روستایی و عشایر در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دنبال می‌شود.

سازگار نژاد به ضرورت آشنا ساختن جوانان با مهارت‌های مختلف تأکید کرد و گفت: حتی در دوران تحصیل نیز زمینه آموزش‌های مهارتی می‌بایست فراهم شود.

وی با تأکید به آموزش در محیط کار واقعی اضافه کرد: از سویی کارورزی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی نیز از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دنبال می‌شود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید به اینکه مهارت‌آموزی با هدف کمک به معضل بیکاری است، ابراز امیدواری کرد در سایه هم‌اندیشی با مسئولان استان اردبیل بتوان میزان بیکاری استان که بیش از متوسط کشوری است، کاهش داد.

نظرات:

loader