طی حکمی از سوی دکتر پاک سرشت؛ مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور منصوب شد
1397/06/04 تعداد بازدید: 447
print
طی حکمی از سوی دکتر پاک سرشت؛ مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور منصوب شد

طی حکمی از سوی دکتر سلیمان پاک سرشت معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، عزت اله اردشیری به سمت مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد این سازمان منصوب شد.

 در این حکم آمده است:

 

 سلام علیکم،

نظر به تعهد، تخصص و تجارب نظارتی و ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت "مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد" سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور منصوب می گردید. با عنایت به نقش موثر و کارساز دفتر مدیریت عملکرد در رسیدن به اهداف سازمانی انتظار می رود با اتکال به خداوند متعال نسبت به برنامه­ریزی و طراحی شیوه­های عملیاتی روزآمد و کارا و بهره­گیری از دانش، تخصص و مهارت نیروهای انسانی توانمند و ساماندهی امکانات و پتانسیل­های موجود در راستای تحقق اهداف سازمان متبوع، رعایت منشور حقوق شهروندی دولت تدبیر و امید و حفظ بیت المال و اولویت­های ذیل، نهایت کوشش و اهتمام خود را به کارگیرید.

  1. بازبینی مستمر تعیین اهداف و استانداردهای نشان­گرها و شاخص­های مدیریتی و اختصاصی ارزیابی عملکرد در سطح ملی و استانی بر اساس برنامه­های عملیاتی مصوب و اهداف تعیین شده.
  2. اداره امور سامانه مدیریت عملکرد، ارتقاء مستمرآن، تهیه و ارسال گزارشات به مبادی ذی ربط.
  3. تدوین برنامه­های بازرسی ­مستمر، دوره ای و یا موردی­ از واحدهای تابعه سازمان با رویکرد صیانت از قانون.
  4.  سنجش و ارزیابی عملکرد متولیان اجرا با اهداف، برنامه­ها، دستورالعمل­ها، ضوابط و شاخص­های مورد ارزیابی و  بهینه­سازی سیستم­های ارزیابی در راستای نظامات نوین و متناسب با تحولات روز.
  5. پایش سنجش میزان رضایت مردم و ارتقا سطح رضایتمندی جوامع هدف در چارچوب ضوابط و مقررات.
  6. برنامه ریزی جهت اجرای نظام ارزشیابی منابع انسانی دردستگاه.
  7. برنامه­ریزی جهت اجرایی­شدن کامل نظام پیشنهادات در سازمان و ادارات کل در راستای مشارکت کلیه همکاران.
  8. انجام اقدامات لازم در زمینه کشف مفاسد اداری از طریق بازرسی­های آشکار و پنهان.
  9. اعمال سیاست­های موثر درتقویت نظم و انضباط و قانونمندی در حوزه فعالیت­ها.
  10. ارائه راهکارهایی به منظور ارتقای سلامت اداری، پاسخگویی به متقاضیان و حفظ کرامت آنها.
  11. نظارت برآیین نامه های مالی، معاملاتی، مناقصات و مزایده­ها و قراردادهای دستگاه، با هماهنگی معاونت­های ذی ربط.
  12. هماهنگی و تعامل سازنده و هدفمند با واحدهای نظارتی در راستای هم افزایی عملکردهای نظارتی.
  13. ایجاد سامانه دریافت و رسیدگی به شکایات، بررسی، تحقیق و پیگیری موضوعات واصله تا حصول نتیجه.
  14.  تجزیه و تحلیل شکایات واصله به صورت دوره ای و ارائه راهکار.
  15. آموزش و توانمندسازی مستمرکارکنان دفاتر بازرسی و رسیدگی به شکایات ادارات کل.
  16. برگزاری منظم کمیته های مرتبط با آن دفتر و پیگیری کامل مصوبات.

 

 

                                                                                                      سلیمان پاک­سرشت

نظرات:

loader