شروع برگزاری آزمون های مهارتی در سال 1399 مطابق تصمیمات ستاد تصمیمات ستادملی استانی، مدیریت و مقابله با ویروس کرونا، مبنی بر بازگشایی مدارس ، دانشگاه ها و مرکز آموزشی سازمان خواهد بود.
1399/01/23 تعداد بازدید: 225
print
شروع برگزاری آزمون های مهارتی در سال 1399 مطابق تصمیمات ستاد تصمیمات ستادملی  استانی، مدیریت و مقابله با ویروس کرونا، مبنی بر بازگشایی مدارس ، دانشگاه ها و مرکز آموزشی سازمان خواهد بود.

تعطیلی مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سطح استان ها

 

 بدون شک اتکای به منابع انسانی و سرمایه های اجتماعی در تولید علم و فناوری  که از الزامات دستیابی به چشم انداز افق 1404 شمرده می شود بر کسی پوشیده نیست.

در همین راستا صاحبنظران بر نقش آموزش های مهارتی به ویژه آموزش فنی و حرفه ­ای در توسعه اجتماعی و اقتصادی  بیش از پیش اصرار می ورزند. اما باید توجه داشت که تحولات فناوری و نیازهای بازار کار بر آموزش­های فنی و حرفه­ای  اثر مستقیم گذاشته  و هر روز ابعاد جدیدی را در اجرای این نوع آموزش ها مطرح می نماید.

نقش و اهمیت ارزشیابی مهارت در اعتبار بخشی به آموزش های فنی و حرفه ای و ارتقا­ی شان و منزلت گواهینامه های سازمان امری اساسی و کلیدی است که لزوم داشتن برنامه ای جامع، سنجیده، کار آمد و به روز را در حوزه­ ی ارزشیابی مهارت سازمان می طلبد.

لذا به منظور تحقق این مهم با عنایت به سیاست بازنگری، اصلاح، توسعه و بهینه سازی الگوهای ارزشیابی مهارت از سند راهبردی مهارت و فن آوری سازمان، برنامه های عملیاتی حوزه­ ی ارزشیابی با نگاه ملی و بین المللی مبتنی بر کار آمدی، روز آمد بودن و سرعت در ارائه­ ی خدمات به  ذی نفعان درونی و بیرونی تدوین شده است.

اطلاعیه مهم

 

 تعطیلی مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سطح استان ها، همسان با مدارس و دانشگاه ها مطابق با تصمیمات ستادملی / استانی، مدیریت و مقابله با ویروس کرونا به استحضار می رساند ، کلیه آزمون های کتبی ، الکترونیکی ، هماهنگ و تفاهم (صنعت ساختمان، قالیبافان  و صنایع دستی کد دار) درحال حاضر لغو می باشد. بدیهی است شروع برگزاری آزمون های مهارتی در سال 1399 مطابق تصمیمات ستاد مذکور، مبنی بر بازگشایی مدارس ، دانشگاه ها و مرکز آموزشی سازمان خواهد بود.

نظرات:

loader