رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: وقف مهارتی؛ پشتوانه توانمندسازی سرمایه های انسانی در کشور است
1400/07/25 تعداد بازدید: 146
print
 رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: وقف مهارتی؛ پشتوانه توانمندسازی سرمایه های انسانی در کشور است

غلامحسین حسینی نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در نشست با نماینده گروه خیرین مهارتی شهریار گفت: حضور خیرین مهارتی درمسیر توسعه مهارت آموزی در کشور راه گشاست.

 


 

 

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، حسینی نیا، در نشستی با رضا حمیدی که به نیابت از گروه خیرین مهارتی شهریار از استان خراسان رضوی، 21 مهر ماه سال جاری در محل این سازمان برگزار شد بر اهمیت حضور موثر خیرین مهارتی به عنوان پشتوانه ای ارزشمند برای سازمان آموزش فنی و حرفه ای در مسیر توانمندسازی سرمایه های انسانی کشور تأکید کرد.

حسینی نیا ضمن تقدیر از کمک ها و حمایت های ارزشمند گروه خیرین مهارتی شهریار گفت: خیرین، انسان های شایسته ای هستند که خداوند به آنان توفیق و توان کارآفرینی و کارگشایی عطا کرده تا در مسیر انسان دوستی قدم برداشته و زندگی پرباری داشته باشند.

وی در ادامه گفت: در شرایط کنونی درک اهمیت و ضرورت سرمایه گذاری در مسیر مهارت آموزی به عنوان حلقه اصلی تولید و اشتغال، توسط مردم، جامعه و مسئولان اهمیت بسزایی دارد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: حضور خیرین مهارتی، پشتوانه و قوت قلبی برای ما در تحقق اهداف و مسئولیت های محوله در مسیر خدمت گذاری به مردم است.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در ادامه گفت: یکی از اصلی ترین راه های رفع بیکاری در جامعه، مهارت آموزی است و خیرین مهارتی این موضوع را به خوبی دریافته اند، ما نیز با بهره مندی از حمایت های این تشکل های خودجوش و مردم نهاد، تمام توان خود را به کار می گیریم.

در این نشست، رضا حمیدی به نیابت از خیرین مهارتی کشور، ضمن اشاره به فعالیت های صورت گرفته گفت: در حاشیه شهر مشهد که یکی از نقاط آسیب پذیر این شهر است در حال ساختن یک مرکز دو منظوره آموزش فنی و حرفه ای به نام مرکز سردار شهید قاسم سلیمانی هستیم و امیدواریم در 22 بهمن امسال به بهره برداری برسد.

وی ضمن تشکر از همکاری های پیشین، از معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست کرد تا ترتیبی اتخاذ شود که امکانات و ظرفیت های موجود برای تجهیز و راه اندازی مرکز مذکور به کار گرفته شود.

بنا بر این گزارش در این نشست، امیر میمنت آبادی، معاون توسعه مدیریت و منابع، سید مازیار علوی، مدیر کل حوزه ریاست، حقوقی، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان و افشین رحیمی گل خندان، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان خراسان رضوی نیز حضور داشتند.

نظرات:

loader