در بخش پایانی گردهمایی مدیران ستادی و استانی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور مطرح شد: ارائه آموزش های مهارتی برحسب نیازهای استانی صورت می گیرد
1396/11/08 تعداد بازدید: 438
print

معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تأکید کرد: ارائه آموزش های مهارتی برحسب نیازهای بازار کار استان ها صورت می گیرد. به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، دکتر سلیمان پاک سرشت در بخش پایانی گردهمایی مدیران ستادی و استانی این سازمان، امروز پنجم بهمن ماه گفت: به منظور ارائه آموزش های متناسب با هر منطقه مقرر شده است که در هر استان بر حسب نیازسنجی و بررسی هایی که صورت می گیرد نوع و روش اجرای آموزش ها توسط مناطق مشخص و پیشنهاد شود.

 


در بخش پایانی گردهمایی مدیران ستادی و استانی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور مطرح شد: ارائه آموزش های مهارتی برحسب نیازهای استانی صورت می گیرد

 

 معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تأکید کرد: ارائه آموزش های مهارتی برحسب نیازهای بازار کار استان ها صورت می گیرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، دکتر سلیمان پاک سرشت در بخش پایانی گردهمایی مدیران ستادی و استانی این سازمان، امروز پنجم بهمن ماه گفت: به منظور ارائه آموزش های متناسب با هر منطقه مقرر شده است که در هر استان بر حسب نیازسنجی و بررسی هایی که صورت می گیرد نوع و روش اجرای آموزش ها توسط مناطق مشخص و پیشنهاد شود. 

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با تأکید بر اهمیت جایگاه مربیان در این سازمان گفت: بازنگری در برنامه های مرکز تربیت مربی و آموزش مربیان به طور جدی باید دنبال شود.

وی در ادامه گفت در نتیجه توسعه ارتباطات دو سویه این سازمان و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آخرین جلسه کمیسیون تخصصی شورای عالی اشتغال مصوب شده است که سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای موظف است تا طی زمان مقرر برای انجام فرایند پرداخت تسهیلات آموزش های عمومی، کارآفرینی و فنی و تخصصی برای رسته مشخص شده را برای متقاضیان دریافت تسهیلات اجرا کند.  

در کارگروه های تخصصی از نظرات تمامی لایه های کارشناسی بهره مند می شویم

دکتر پاک سرشت از تشکیل 4 کارگروه در حوزه مربیان، سنجش و ارزشیابی مهارت، مسابقات ملی مهارت و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای خبر داد و گفت: در این کارگروه ها از نظرات و پیشنهادات نیروی انسانی در تمامی لایه های مدیریتی و کارشناسی حتی در دورترین مراکز آموزشی کشور استفاده خواهد شد.

وی در ادامه گفت: الگوی جدیدی برای سفرهای استانی تدوین شده است و سفرهای استانی بر اساس این الگو شروع می شوند و مقرر شده در این سفرها گروه های کارشناسی ستادی نیز برای همکاری در ارتقای کیفیت و اثربخشی سفر و اشتراک تجارب شرکت کنند. 

 

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تأکید کرد: به منظور توسعه ارتباطات بین بخشی و بهره گیری از ظرفیت های مشترک سایر دستگاه ها  باید کارگروه هایی که عضویت در آن ها لازم و مؤثر است مشخص شود و اقدام لازم صورت پذیرد.


نظرات:

loader