برگزاری مسابقه دوستانه مهارت ایران و روسیه
1396/06/28 تعداد بازدید: 1146
print
برگزاری مسابقه دوستانه مهارت ایران و روسیه

با هدف حضور مؤثر در مسابقات جهانی مهارت 2017 ابوظبی، مسابقات دوستانه مهارت بین جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه برگزار می شود. این مسابقه به میزبانی مرکز تربیت مربی، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از 28 لغایت 31 شهریور 1396برگزار می شود.

 با هدف حضور مؤثر در مسابقات جهانی مهارت 2017  ابوظبی، مسابقات دوستانه مهارت بین جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه برگزار می شود. این مسابقه به میزبانی مرکز تربیت مربی، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از 28 لغایت 31 شهریور 1396برگزار می شود.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، این مسابقات در دو رشته فناوری طراحی گرافیک و اتصالات چوبی  بین شرکت کنندگان کشور ایران و روسیه در مسابقات جهانی مهارت – ابوظبی 2017 که نیمه دوم مهر ماه سال جاری برگزار می شود، انجام می شود.

بنابر این گزارش، مسابقات در ادامه اردوهای آماده سازی راه یافته گان نهایی چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت که در حال حاضر در مرکز تربیت مربی این سازمان در حال برگزاری است، برنامه ریزی شده است.

شایان ذکر است، هدف از برگزاری مسابقات دوستانه مهارت بین رقابت کنندگان کشورمان و روسیه، قرار گرفتن در شرایط واقعی مسابقه، شناسایی نقاط ضعف و قوت و همچنین بهره گیری و اشتراک تجربیات متقابل می باشد.

این گزارش خبر می دهد، کارآموزان کشور روسیه به همراه کارشناسان و تیم همراه روز یکشنبه مورخ 26/6/96 وارد ایران می شوند.


نظرات:

loader