برگزاری اولین رویدادی برای بروز خلاقیت و ایده پردازی در مرکز آموزش فنی وحرفه ای سبزوار
1397/07/24 تعداد بازدید: 647
print
برگزاری  اولین رویدادی برای بروز خلاقیت و ایده پردازی در مرکز آموزش فنی وحرفه ای سبزوار

اولین رویداد استارت آپ ویکند در شهرستان سبزوار با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و مرکز آموزش فنی و حرفه ای سبزوار از تاریخ18مهرتا روز جمعه20مهر در مرکز آموزش فنی وحرفه ای برادران برگزار شد. این دوره در8 رویداد در رشته های فناوری اطلاعات،بازاریابی،فروش و خدمات برگزار و در مراسم اختتامیه از ایده های برتر تجلیل به عمل آمد

اولین رویداد استارت آپ ویکند در شهرستان سبزوار با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و مرکز آموزش فنی و حرفه ای سبزوار از تاریخ18مهرتا روز جمعه20مهر در مرکز آموزش فنی وحرفه ای برادران برگزار شد.

این دوره در8 رویداد در رشته های فناوری اطلاعات،بازاریابی،فروش و خدمات برگزار و در مراسم اختتامیه از ایده های برتر تجلیل به عمل آمد.

این رویداد بین افراد تحت پوشش کمیته ی امداد امام خمینی(ره) با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای سبزوار برگزار شد.

در این برنامه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان رضوی  و نماینده مردم سبزوار جناب آقای مهندس سبحانی فر در مجلس شورای اسلامی حضور داشته و بازدید و شرکت داشتند.
در  پایان در روز شنبه 21مهر در آیین اختتامیه که در فرهنگ سرای امام رضا(ع) توسط هیات داوران که متشکل از ریاست مرکز سبزوار و ریاست اداره تعاون و کار و صندوق کارآفرینی بودند بر اساس امتیاز کسب شده ی افراد برتر هدایایی اهدا و تجلیل به عمل آمد.
همچنین به مشاورین و برگزارکنندگان و دواران به رسم یاد بود با لوح سپاس قدر دانی شد
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
نظرات:

loader