1401/03/17 تعداد بازدید: 324
print
گامی دیگر در راستای تحقق طرح نخلستان؛ مهارت افزایی فارغ التحصیلان دانشگاهی با انعقاد تفاهم نامه اجرایی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تسریع می شود.

تفاهم نامه اجرایی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای تحقق طرح نخلستان و مهارت افزایی فارغ التحصیلان دانشجویی در مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای منعقد خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، این تفاهم ‏نامه در راستای اجرای طرح مهارت افزایی دانش آموختگان دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری در حوزه مشاغل و کسب و کارهای نوین (موسوم به طرح نخلستان) و با هدف ارتقای ظرفیت اشتغال پذیری آنان از طریق اجرای دوره‌های آموزش فنی و حرفه ای در حوزه نوآوری، کارآفرینی فناوری های نوین یا دانش بنیان بر اساس استانداردهای مهارت، میان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منعقد می شود.

بر اساس این گزارش، آیین انعقاد این تفاهم نامه با حضور غلامحسین حسینی نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و علی خیرالدین و امید رضایی فر معاون فن آوری و نوآوری و مدیرکل دفتر پشتیبانی امور فناوری و نوآوری وزارت علوم تحقیقات و فن آوری برگزار می شود.

نظرات:

loader