1400/08/22 تعداد بازدید: 368
print
نوزدهمین مسابقات ملی مهارت در رشته جوشکاری با حضور رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد

با حضور غلامحسین حسینی نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته جوشکاری به میزبانی استان چهارمحال‌ و بختیاری در شهر هفشجان، قطب جوش ایران، شنبه 22 آبان سال جاری آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته جوشکاری با حضور شرکت کنندگان از استان های اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، قزوین، مرکزی، کردستان و چهارمحال و بختیاری از ۲۲ تا ۲۶ آبان ماه به میزبانی شهر هفشجان استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

این گزارش تصریح کرد: رقابت کنندگان در رشته های جوشکاری آرگون، جوشکاری با قوس الکتریکی دستی، جوشکاری co2 روی قطعات کربن استیل، آلومینیوم و استنلس به مدت سه روز به رقابت می پردازند.

این گزارش می افزاید: نوزدهمین مسابقات ملی مهارت برای نخستین بار با مشارکت موثر دستگاه های دولتی و بنگاه های اقتصادی بخش خصوصی برگزار می شود.

بنا بر این گزارش، برگزیدگان نهایی نوزدهمین مسابقات ملی مهارت برابر تصمیمات ستاد اجرایی مسابقات ملی مهارت به مسابقات جهانی مهارت 2022 شانگهای که در کشور چین برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

علاقه مندان برای دریافت اطلاعات به روز از روند برگزاری مسابقات مذکور می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی مهارت ایران به نشانی http://worldskills.ir/news/  اقدام کنند.

نظرات:

loader