1400/09/08 تعداد بازدید: 622
print
نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته فناوری خودرو آغاز شد

آئین افتتاح نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته فناوری خودرو به میزبانی اداره کل استان تهران، 6 آذر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور،آئین افتتاح نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته فناوری خودرو، با حضور محمدرضا شاه پسند،  معاون آموزش، مهدی دارایی،  مدیر مسابقات ملی و بین المللی مهارت و محمدهادی حبیبی، مدیر کل دفتر آموزشگاه های آزاد و مشارکت های مردمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و محمدجواد روانبخش، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، 6 آذر سال جاری برگزار شد.

بنابراین گزارش، نوزدهمین مسابقات فناوری خودرو با حضور 29 نفر از جوانان نخبه مهارتی از 7 تا 10 آذر سال جاری در مرکز فناوری خودرو 9 دی برگزار می­شود.

در این مراسم، محمدرضا شاه پسند، معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه توسعه کشور در گرو تربیت و آموزش افراد توسعه یافته با مهارت بالاست، ادامه داد: اهمیت به قابلیت های مهارتی و حرفه ای و پنجه های کارآمد رویکرد جدیدی است که در ارائه آموزش های مهارتی توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای دنبال می شود.

وی با تأکید بر بهره گیری از ابتکارات و اختراعات نخبگان مهارتی در این مسابقات، اذعان داشت: نخبگان مهارتی قادرند مهارت، دانش، فناوری و صنعت جدید و به تبع آن فرصت‌های شغلی جدید برای جامعه خویش ایجاد کنند و ضرورت دارد زمینه نقش آفرینی و کارآفرینی آنان در جهت شکوفایی کشور فراهم شود.

جواد روانبخش، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای تهران نیز در مراسم مذکور، با اعلام برگزاری نوزدهمین مسابقات ملی مهارت به میزبانی استان تهران در رشته های فناوری خودرو، صافکاری و نقاشی از  هماهنگی و هم افزایی عوامل برگزاری مسابقات ملی مهارت به ویژه کاشناسان این رشته ها در اجرای مطلوب میزبانی استان تهران، تقدیر کرد.

وی افزود : نمایشگاه دستاوردهای مهارتی در رشته های مرتبط با مسابقات در راستای توسعه فرهنگ مهارت و کارآفرینی در جوانان با همکاری حامیان این مسابقات در این مرکز برگزار می شود.

این گزارش می افزاید این رقابت ها در با حضور 70 مهارت آموز در 3 رشته مهارتی فناوری خودرو (7 تا 10 آذر 1400) صافکاری و نقاشی خودرو (12 تا 15 آذر 1400) در مرکز مهارت و فناوری 9 دی برگزار می شود.

علاقه مندان برای دریافت اطلاعات به روز از روند برگزاری مسابقات مذکور می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی مهارت ایران به نشانی http://worldskills.ir/news/ اقدام کنند.

نظرات:

loader