1397/12/25 تعداد بازدید: 1162
print
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: شایسته سالاری و شایسته گزینی از برنامه های مهم سازمان در سال آینده است

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در نشست با مسئولان معاونت توسعه مدیریت و منابع با اشاره به تأکیدات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شایسته سالاری و شایسته گزینی در انتخاب افراد از برنامه های مهم سازمان در سال آینده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی به نقلاز سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور، سلیمان پاک سرشت نشست با مسئولان معاونت توسعه مدیریت و منابع با اشاره به تأکیدات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که با حضور معاونان، ذیحساب و مدیران کل حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان برگزار شد، گفت: حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان نقش بسیار کلیدی در پویایی سازمان دارد.

وی با تأکید بر اینکه در حوزه پشتیبانی سازمان باید فرآیندهای روشنی داشته باشیم، گفت: اطلاع رسانی و شفاف سازی در انجام فعالیت ها موجب افزایش رضایت مخاطبان درون و برون سازمانی می شود.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه وظیفه اصلی این سازمان ارائه آموزش های مهارتی است، گفت: ما باید در ارائه خدمات الکترونیکی و به روز به مخاطبان سازمان پیشقدم باشیم.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه تأکید کرد: ارتقای رضایت ارباب رجوع و کیفیت ارائه خدمات از برنامه های مهم سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور در سال آینده است که باید با همکاری همه حوزه های این سازمان انجام شود.

وی با اشاره به ضرورت اهمیت شفاف سازی اطلاعات در جامعه گفت: شفاف عمل کردن یک نوع مهارت است،  که از ایجاد نارضایتی جلوگیری می کند.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اشاره به تأکیدات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شایسته سالاری و شایسته گزینی در انتخاب افراد، تأکید کرد: این سازمان نیز باید در انتخاب افراد به شایسته سالاری و شایسته گزینی دقت جدی داشته باشد و از توصیه ها و سفارش ها پرهیز شود.

پاک سرشت گفت: در شرایط کنونی اقتصادی کشور باید از منابع استفاده بهینه شود از هدر رفت سرمایه ملی جلوگیری کرد.

  معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد: امسال در حوزه بودجه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور توفیقات خوبی حاصل شد، اما باید آمادگی داشته باشیم با ارائه یک طرح خوب و جمع آوری اطلاعات،  توفیقات بیشتری در جذب بودجه داشته باشیم.

وی در خصوص درآمدهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تأکید کرد: استان ها باید از تجربیات موفق خود در این حوزه استفاده نمایند و برای استفاده سایر استان ها آن را به اشتراک بگذارند.

 پاک سرشت با بیان اینکه نظام اطمینان بخشی در تغییرات احکام کارکنان وجود ندارد، گفت: باید کارکنان را با طراحی نرم افزارهای در این خصوص در جریان تغییرات احکامشان قرار داد.

رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور با اشاره به اهمیت میز خدمت در پاسخگویی و ارائه مشاوره به مراجعه کنندگان و مخاطبان گفت: در میز خدمت از افراد توانمند و مطلع استفاده شود و پاسخگویی با ارباب رجوع با صبر و خوش خلقی انجام شود.

وی در خصوص انعقاد قراردادها گفت: باید برای انعقاد قراردادها چارچوب مشخصی طراحی و ارتباط بین بخشی تعریف کنیم و در پورتال سازمان ثبت شود.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: نشست با  حوزه های مختلف  با هدف جمع بندی و بررسی اقدامات صورت گرفته و میزان تحقق اهداف مدنظر در سال 1397و ارائه طرح ها و برنامه های سازمان درسال آینده و  بررسی موانع و چالش های پیش رو،  در برنامه کار سازمان قرار گرفته است.

بنابر این گزارش، در نشست مذکور معاونان سازمان به ارائه نقطه نظرات خود درخصوص اقدامات و برنامه های حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان پرداختند.

همچنین ذیحساب و مدیران کل حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع به ارائه گزارش عملکرد و برنامه های سال آتی حوزه مربوط پرداختند.

 

 

نظرات:

loader