1401/10/13 تعداد بازدید: 3445
print
 معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: گزینش پل ورود سرمایه های انسانی کارآمد به سازمان هاست

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در پیامی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته گزینش، این هسته را پل ورود سرمایه های انسانی کارآمد به سازمان ها برشمرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در این پیام «غلامحسین حسینی نیا»، آمده است:

با سلام و تحیت

منابع انسانی، بزرگترین سرمایه هر سازمان و عنصر عشق، تعهد و مسئولیت‌پذیری، رهگشای خدمت‌رسانی به جامعه هدف است؛ مبرهن است گزینش پل ورود سرمایه های انسانی کارآمد به سازمان هاست و برای سلامت سیستم اداری و ساختار دولتی، حضور کارکنان کوشا و با مسئولیت در عرصه فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی امری کاملاً بدیهی است، همچنین گزینش سنتی الهی می باشد که با برگزیدن بندگان خالص و مؤمن توسط پروردگار عالمیان برای هدایت نوع بشر آغاز شده است.

امر انتخاب و گزینش نیروی انسانی در هر نظام اداری متأثر از نگرش ها و ارزش ها و اهداف سازمانی بوده و در طی تکامل و مدرنیته شدن علوم اداری متناسب با شرایط و مقتضیات زمان دچار تغییر و تحول اساسی شده است. لذا باید برای گزینش بهترین‌ها در عرصه خدمت‌رسانی به جامعه هدف سازمان آموزش فنی و حرفه ای، اهتمام ویژه داشت.

اینجانب روز پانزدهم دی‌ماه، سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل گزینش را به همه همکاران خدوم و تلاشگر حوزه گزینش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تبریک و تهنیت عرض کرده و برای همگان از درگاه احدیت توفیق خدمت خالصانه و پاسداری و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواستارم.

 

نظرات:

loader