1396/05/08 تعداد بازدید: 1192
print
مدیرکل آموزش فنی و حرفه خراسان رضوی از راهیابی 25 نفر از کارآموزان استان به اردوی اماده سازی مرحله کشوری هجدهمین مسابقات ملی مهارت خبر داد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی گفت: مرحله استانی هجدهمین مسابقات ملی مهارت 5 و 6 مرداد ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، افشین رحیمی اظهار کرد: همزمان با ایام گرامیداشت هفته ملی آموزش های فنی و حرفه ای، در روزهای 5 و 6 مردادماه جاری شاهد برگزاری مرحله استانی هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت بودیم که با شرکت 176 نفر در شهرهای مشهد، سبزوار و گناباد به اجرا درآمد.

وی ادامه داد: این مرحله از مسابقات در 35 رشته برگزار و در نهایت 25نفر از کارآموزان در 20 رشته جهت شرکت در اردوی اماده سازی مرحله کشوری مسابقات معرفی شدند.

رحیمی یادآور شد: هجدهمین مسابقات ملی مهارت با ثبت نام اولیه هزار و 141 نفر در استان کلید خورد که پس از برگزاری آزمون اولیه 176 نفر به مرحله استانی راه یافتند و با برگزاری آزمون عملی این مرحله، نفرات راه یافته به اردوی آماده سازی مرحله  کشوری مشخص شدند.

وی افزود: کارآموزان واجد شرایط پس از شرکت در اردوی آماده سازی و کسب مهارت و تجربه لازم نیمه دوم آذر ماه سال جاری در رقابت های کشوری حضور خواهند یافت.

نظرات:

loader