1397/10/29 تعداد بازدید: 1019
print

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی در بازدید از برگزاری دومین مرحله آزمون سنجش مهارت سربازان وظیفه در گفت و گو با صدا و سیمای استان گفت: از ابتدای اجرای طرح قرارگاه مهارت در استان بیش از 6 هزار نفر از سربازان وظیفه توانمندسازی شده اند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، افشین رحیمی از جریان برگزاری دومین مرحله آزمون سنجش مهارت سربازان وظیفه استان بازدید نمود.

وی در حاشیه این بازدید در گفت و گو با سیمای استان اظهار کرد: در پی انعقاد تفاهمنامه مشترک ستاد نیروهای مسلح و سازمان اموزش فنی و حرفه ای کشور و آغاز اجرای طرح قرارگاه مهارت، تا کنون 6 هزار و 188 نفر از سربازان وظیفه در سطح استان از آموزش های مهارتی بهره مند شده اند که تلاش می شود این رقم تا پایان سال به 8 هزار نفر برسد.

وی با اشاره به برگزاری دومین مرحله از آزمون سنجش مهارت سربازان وظیفه در 22 شهرستان خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور ادامه داد: این آموزش ها در راستای توانمند سازی سربازان و آماده سازی آنان جهت ورود به بازار کار پس از اتمام دوران خدمت مقدس سربازی می باشد.

رحیمی خاطر مشان کرد: آموزش ها در 4 گروه سربازان وزارت دفاع، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش و نیروی انتظامی اجرایی می گردد.

 

نظرات:

loader