1397/11/03 تعداد بازدید: 991
print
 مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی خبر داد: آغاز ثبت نام چهارمین المپیاد تکنسین های ایران در استان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی گفت: ثبت نام چهارمین المپیاد تکنسین های ایران در استان تا 22 بهمن ادامه دارد.

 

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، افشین رحیمی اظهار کرد: در راستای فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی‌ شرکت سامسونگ و برای چهارمین سال متوالی، با حمایت سازمان آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای کشور چهارمین المپیاد تکنسین‌های ایران برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره از رقابت ها در رشته های موبایل و تبلت، لوازم خانگی (یخچال و ماشین لباسشویی)، دستگاه‏‌های تهویه مطبوع (کولر گازی) و لوازم صوتی و تصویری (تلویزیون و سینمای خانگی/ساندبار) برگزار خواهد شد.

رحیمی ثبت نام در این رقابت ها را برای کلیه علاقمندان و فعالین حوزه ها مذکور به صورت رایگان، آزاد و بلامانع عنوان کرد و خاطر نشان کرد: ثبت نام  برای علاقمندان به حضور در مسابقات تا 22 بهمن ماه جاری ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: بر اساس آئین نامه المپیاد هر فرد فقط مجاز به شرکت در یک گرایش است و مقام‌‏آوران دوره‌های پیشین المپیاد تکنسین‌‏های ایران، مجاز به شرکت در این المپیاد نیستند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی در توضیح اضافه کرد: توزیع کارت ورود به جلسه این آزمون اول و دوم اسفندماه، آزمون مرحله مقدماتی۳ اسفند و آزمون مرحله پایانی ۱۱ تا ۱۲ اسفند برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این المپیاد را ترویج فرهنگ مهارت‌‏آموزی و ارتقاء سطح دانش فنی و تخصصی تکنسین‌ها با رویکرد مشتری‏‌مداری، شناسایی نخبگان و استعدادهای برتر مهارتی، قدردانی از برترین تکنسین‌های ماهر ایران، کشف استعدادهای برتر و معرفی برترین تکنسین‌ها، در بخش صنعت و شرکت‌ها، ایجاد فرصت‏‌های شغلی مولد برای افراد با مهارت‌های تخصصی، معرفی آموزش‌‏های مهارتی و اهمیت نقش آن در توسعه اقتصاد کشور و ارتقاء سطح استانداردهای آموزش مهارت عنوان کرد.

 

 

نظرات:

loader