1397/06/31 تعداد بازدید: 1552
print

اجرای طرح ایران مهارت با مبادله نمادین سند آن توسط مدیران کل آموزش فنی و حرفه ای و آموزش و پرورش خراسان رضوی در مشهد کلید خورد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، در پی انتقاد سند طرح" ایران مهارت" بین وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و وزارت آموزش و پرورش، در خراسان رضوی نیز مدیران کل آموزش فنی و حرفه ای و آموزش و پرورش به صورت نمادین سند طرح را مبادله نموده و اجرای عملی طرح در استان کلید خورد.

در مراسم مذکور افشین رحیمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی با بیان اینکه در قالب طرح ایران مهارت دانش آموزان  دوره اول متوسطه ملزم به مهارت آموزی 60 ساعته در یک رشته مهاریت خواهند بود ادامه داد: این طرح با هدف توانمند سازی دانش آموزان و ایجاد  انگیزه در آنان از ابتدای مهرماه سال جاری اجرایی می شود.

وی ادامه داد: دانش آموزان در این طرح  امکان انتخاب رشته مورد علاقه خود را  از بین 500 رشته مهارتی دارا می باشند که در پایان گواهی پایان دوره بریا آنان صادر خواهد شد.

در ادامه این مراسم علی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به آغاز اجرای طرح با محوریت مدارس غیر انتفاعی و هیات امنایی در سال تحصیلی جدید اظهار کرد: قطعا اجرای این طرح گامی موثر در جهت توانمندسازی دانش آموزان و آماده سازی آنان برای ورود با بازار کار متناسب با علائق و استعدادهای آنان می باشد.

 

نظرات:

loader