1401/09/01 تعداد بازدید: 422
print
 طی پیامی؛ معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در متن تبریک «غلامحسین حسینی نیا»، آمده است:

 «بسیج یعنی متن مردم‌، آن مردمی که می‌توان امید دفاع از انقلاب را از آنها داشت‌.»

مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

 مهم‌ترین قالب و شکلی که مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی به صورت داوطلبانه در آن حضور یافته‌اند و با عضویت در آن در مقاطع حساس از ارزشهای اسلامی و انقلاب دفاع و حمایت کرده‌اند‌، بسیج است‌ و از سوی دیگر بسیج به دلیل فراگیری و مردمی بودن و نقش حساس در تعاملات اجتماعی‌، سیاسی‌، نظامی و امنیتی ایفا کردن در کانون توجه قرار دارد.

بسیجیان با اقتدا به ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای در عرصه‌های مختلف فنی، مهندسی، علمی، اقتصاد مقاومتی، سازندگی، پزشکی و... اثرگذار هستند تا آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی را از گزند و آسیب بدخواهان در امان نگه‌دارند.

          امروز ما در خانواده بزرگ سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به عنوان سربازان کوچک سعی داریم با سلاح اخلاص، تعهد و از خود گذشتگی در رسالت سنگین حفظ و نگهداری از جامعه ایرانی اسلامی تا ظهور حضرت ولیعصر (عج) تحت رهبری داهیانه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) گام برداریم و مفتخریم که اعلام نمائیم تا پای جان بر عهد خود برای تداوم این راه و اندیشه استواریم.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس شجره طیبه بسیج مستضعفان و یاد و خاطره شهدای بسیجی، فرا رسیدن این هفته را به بسیجیان ولایت مدار و غیرتمند و همکاران خدوم تبریک عرض نموده و دوام توفیقات روز افزون خدمتگزاران انقلاب اسلامی را از خداوند متعال خواستارم.»

غلامحسین حسینی نیا

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و

 رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور


 

 

نظرات:

loader