1401/10/01 تعداد بازدید: 3146
print
سومین فراخوان تألیف کتب آموزشی منطبق با استانداردهای شایستگی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از انتشار سومین فراخوان تألیف کتب آموزشی منطبق با استانداردهای شایستگی خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور،« علی حسین شهریور» با اعلام اینکه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به‎ منظور اجرای طرح های پژوهشی خود در نظر دارد از ظرفیت های پژوهشی دانشگاه ها، مراکز و موسسات پژوهشی استفاده کند، بیان داشت: این سازمان به منظور تولید محتوای آموزشی استاندارد و یکسان در قالب کتاب و با هدف غنی سازی منابع آموزشی و ارتقای سطح علمی مهارت آموزان در سراسر کشور، نسبت به تولید محتوای منابع آموزشی برای استانداردهای شایستگی در حرفه «مراقبت و زیبائی» اقدام کرده است. 

وی افزود: نویسندگان، کارشناسان، مربیان آموزش فنی و حرفه ای،اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی، می توانند برای اطلاع از جزئیات و ثبت نام حداکثر تا تاریخ ۲۵ دی ماه ۱۴۰۱، با تکمیل «فرم ثبت نام فراخوان تألیف کتب آموزشی» از طریق وبسایت www.rpc.irantvto.ir  درخواست خود را ارسال کنند. 

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت، تصریح کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، پس از ارزیابی تمامی سوابق اعلامی مندرج در فرم، در صورت نیاز نسبت به دعوت و انعقاد قرارداد، اقدام می‌کند و کتاب منتشر شده با نام مؤلف به چاپ خواهد رسید.

نظرات:

loader