1399/10/23 تعداد بازدید: 995
print
سرپرست جدید مرکز آموزش فنی و حرفه ای سرولایت منصوب شد

مراسم معارفه سرپرست جدید مرکز آموزش فنی و حرفه ای سرولایت با حضور قائم مقام آموزش فنی حرفه ای استان و معاونت آموزش و پژوهش وبرنامه ریزی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، با ابلاغ مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، نویدرضا مردانی به عنوان سرپرست جدید مرکز آموزش فنی و حرفه ای سرولایت منصوب شد.

بر این اساس جهت تجلیل از اقدامات هادی رستمی رییس پیشین مرکز مذکور و معارفه نویدرضا مردانی سرپرست جدید این مرکز، مراسمی با حضور قائم مقام آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی ومعاونت آموزشی ومدیرحراست و دیگر مسوولین شهرستان برگزار شد.

در ابلاغی که از سوی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان برای سرپرست جدید مرکز آموزش فنی و حرفه ای سرولایت صادر شده آمده است:

برادر گرامی جناب آقای نوید رضا مردانی

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد

احتراما نظر به تعهد، تخصص و توانایی جنابعالی به موجب این ابلاغ از این تاریخ به سمت سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای سرولایت منصوب می شوید. امید است با همکاری مربیان دلسوز و کارکنان معزز و ضمن هماهنگی با مسوولین اداره کل و نیز امام جمعه محترم شهرستان، نماینده محترم مردم شریف سرولایت، در مجلس شورای اسلامی و بخشدار محترم و تعامل با مسوولین اجرایی شهرستان و به کارگیری تمامی توانمندی ها و بهره گیری از همه ظرفیت های موجود منطقه به ویژه مناطق روستایی و با درایت و برنامه ریزی و نیاز سنجی در جهت توسعه آموزش های فنی و حرفه ای که بهترین مسیر برای ایجاد اشتغال مولد و کارآفرین و در نهایت توسعه پایدار می باشد موفق و موید باشید.

 

 

 

نظرات:

loader