1397/11/01 تعداد بازدید: 1172
print

سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور چهارمین المپیاد تکنسین های برتر ایران را با همکاری شرکت سامسونگ اسفند ماه سال جاری برگزار می کند.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی به نقل از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، غلامرضا راز، سرپرست مدیریت امور مسابقات ملی و بین المللی مهارت گفت: چهارمین المپیاد تکنسین های برتر ایران با هدف ترویج فرهنگ مهارت‌‏آموزی و ارتقاء سطح دانش فنی و تخصصی تکنسین‌ها، شناسایی نخبگان و استعدادهای برتر مهارتی و قدردانی از آن ها، کشف استعدادهای برتر و معرفی تکنسین‌های برتر در بخش صنعت، ایجاد فرصت‏‌های شغلی مولد برای افراد با مهارت‌های تخصصی، معرفی آموزش‌‏های مهارتی و اهمیت نقش آن در توسعه اقتصاد کشور، اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

راز بیان داشت:  این مسابقات در حوزه نصب و تعمیر محصولات و در چهار گرایش موبایل و تبلت، لوازم خانگی (یخچال و ماشین لباسشویی)، دستگاه‏‌های تهویه مطبوع (کولر گازی)، لوازم صوتی و تصویری (تلویزیون و سینمای خانگی/ساندبار) در دو مرحله برگزار خواهد شد و شرکت برای عموم افراد آزاد است.

سرپرست مدیریت امور مسابقات ملی و بین المللی مهارت گفت: ثبت نام در این مسابقات از 27 دی ماه شروع  شده و تا 22 بهمن ماه ادامه دارد.

غلامرضا راز اظهار داشت: ثبت نام کنندگان می توانند در تاریخ های 1 و 2 اسفند کارت ورود به جلسه آزمون مرحله نخست را دریافت کنند. مرحله اول آزمون روز جمعه سوم اسفند به صورت الکترونیکی و هم زمان در مراکز آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار می شود. مرحله دوم این مسابقات نیز به صورت عملی و در قالب پروژه یازدهم و دوازدهم اسفند ماه در مرکز تربیت مربی این سازمان واقع درکرج برگزار خواهد شد که در این مرحله مهارت های هر فرد در حوزه نصب و تعمیرات مورد سنجش قرار می گیرد.

بنا بر این گزارش جایزه نفر اول هر گرایش: ۳۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال جایزه نقدی، همراه با اعطای لوح تقدیر، نفر دوم هر گرایش: ۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال جایزه نقدی، همراه با اعطای لوح تقدیر و نفر سوم هر گرایش: ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال جایزه نقدی، همراه با اعطای لوح تقدیر است.

 

نظرات:

loader