1398/03/09 تعداد بازدید: 2045
print

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی با معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد دیدار و گفتگو گرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان به همراه تنی چند از مسئولین اداره کل با معاون فرهنگی  اجتماعی شهرداری  مشهد و گفتگو کرد.

افشین رحیمی گل خندان طی ایندیدار ضمن تبریک انتصاب آقای زارعی به عنوان معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد به تشریح توانمندی ها، اقدامات و فعالیت های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای  استان در سطح شهرستان مشهد پرداخت و گفت : توانمند سازی ساکنین  حاشیه شهر مشهد از طریق مهارت آموزی از مهمترین فعالیتهای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در شهرستان مشهد است که طی چندین سال متوالی در حال اجرا است .

رحیمی گل خندان محوریت برنامه های اداره کل آموزش فنی وحرفه ای  در سطح شهرستان مشهد در سال جاری را شامل فعالیت در سه حوزه آموزش و مهارت آموزی به متکدیان ، ساماندهی  آموزش های مهارتی در فرهنگسراهای شهرداری از طریق اعطای مجوز آموزشی و جلوگیری از موازی کاری  و آموزش راهنمایان گردشگری عنوان نمود و بر  لزوم کمک و همکاری شهرداری در راستای اجرای این امر مهم تاکید کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد نیز طی این دیدار ضمن اظهار قول مساعد در این خصوص گفت: مسلما تاکید شهرداری بر دوری از موازی کاری و توجه به هم افزایی پتانسیل های دو مجموعه خواهد بود .

گفتنی است درحاشیه این نشست تهمیدات لازم به منظور انعقاد تفاهم نامه سه جانبه فیمابین شهرداری مشهد، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری با موضوع تربیت راهنمای تور و زائر  با استفاده بهینه از امکانات طرفین تفاهم نامه، مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت .

نظرات:

loader