1398/07/29 تعداد بازدید: 1216
print
دکتر نبی: در مهارت آموزی باید هوش هیجانی افراد به کار گرفته شود

کارآفرین برتر کشور گفت: باید در مهارت آموزی هوش هیجانی افراد به کار گرفته شود.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، افشین رحیمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در نشستی با علیرضا نبی کارآفرین نمونه کشور به تشریح طرح  آموزش های مهارتی ویژه اقشار آسیب پذیر درحاشیه شهر پرداخت و اظهار کرد: آموزش مهارتی به این گروه هدف در استان در دستور کار قرار گرفته است.

وی در این نشست با توجه به تجربیات دکتر نبی در خصوص به کارگیری افراد دارای سوء پیشینه خواستار استفاده از تجربیات وی در خصوص آموزش افرادی که درمناطق حاشیه شهر سکونت دارند شد.

در ادامه  این نشست نبی در سخنانی با اشاره به شرایط سختی که افراد ضربه خورده از آسیب های اجتماعی درگیر آن هستند بر توجه به هوش هیجانی این افراد تاکید کرد.

وی ادامه داد: کار در حاشیه شهرمشهدبایدبصورت شبکه ای از آموزش بازاریابی (فروش) وحمایتگری های مالی صورت پذیرد، که وظیفه این اداره کل آموزش مهارتی وتوانمندسازی افراد هدف می باشد.

ودو بخش دیگر از طریق سمن ها ، خیرین وصاحبان مشاغل تامین وبرنامه ریزی گردد.

دکترنبی با اشاره به ایجاد کارگروه های کوچک در مناطق سیل زده استان لرستان (معمولان) وموفقیت این کارگاه گفت باید ابتدا بازار فروش محصولات مهیا شود سپس آموزش ودر نهایت ایجاد کارگاه که منجر به ایجاد شغل باشد.

نبی افزود: آغاز کار با تعداد کمی از این گروه از افراد و بررسی بازخورد آن و در نهایت ارائه الگویی موفق بسیار اثر گذار خواهد  بود.

در ادامه رحیمی با همراهی رضا سقاء خراسانی  معاون آموزشی و علی مخلصی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان از مجموعه تولید مواد غذایی ارشیا که به همت دکتر نبی وبا به کارگیری افراد دارای سوء پیشینه مشغول فعالیت می باشد بازدید به عمل آورد.

نظرات:

loader