1401/02/24 تعداد بازدید: 291
print
در سفر یک روزه حسینی نیا به قم صورت گرفت؛عقد تفاهم نامه همکاری مشترک سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و جامعه المصطفی

تفاهم نامه همکاری مشترک سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و جامعه المصطفی به امضای دکتر حسینی نیا، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، رئیس جامعه المصطفی العالمیه رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، تفاهم‌نامه همکاری مشترک سازمان فنی و حرفه‌ای و جامعه المصطفی العالمیه در سفر یک روزه رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به قم امضا شد.

تفاهم نامه همکاری مشترک سازمان فنی و حرفه‌ای و جامعه المصطفی العالمیه با هدف توسعه دیپلماسی مهارت و ایجاد هم‌افزایی و فراهم نمودن زمینه‌های بهره‌برداری مشترک از فرصت‌ها و ظرفیت‌های ملی و بین المللی منعقد شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در این آئین ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های جامعه المصطفی، اظهار کرد: تلاش و تاکید ما بر این است که هرچه زودتر مفاد این تفاهم نامه عملیاتی و اجرایی شود.

همچنین غلامحسین حسینی‌نیا رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه این تفاهم نامه تنها آغاز راه است و اصل کار مسیر اجرایی آن است، خاطرنشان کرد: در سازمان برای هر تفاهم نامه یک برنامه اقدام و مکانیزم پیگیری روند داریم

نظرات:

loader