1400/09/08 تعداد بازدید: 413
print
در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)؛ برای نخستین بار مدیر طرح ملی توسعه مهارت در سواحل مکران تعیین شد

در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، برای نخستین بار طی ابلاغی از سوی غلامحسین حسینی نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، خداداد اولیائی به عنوان «مشاور رئیس سازمان و مدیر طرح ملی توسعه مهارت در سواحل مکران» تعیین شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، خداداد اولیائی با ابلاغی از سوی دکتر حسینی نیا به عنوان مشاور رئیس سازمان و مدیر طرح ملی توسعه مهارت در سواحل مکران تعیین شد.

 در متن این ابلاغ آمده است:

جناب آقای خداداد اولیائی

باسلام

نظر به سوابق تخصصی و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «مشاور رئیس سازمان و مدیر طرح ملی توسعه مهارت در سواحل مکران» تعیین می شوید.

انتظار دارد با حسن تدبیر و همراهی مدیران ستادی و استانی، ضمن حفظ انسجام سازمانی تلاش کامل و همه جانبه در راستای خدمت به مردم عزیز آن خطه و ارتقاء سطح مهارت آموزی و توسعه آموزش های فنی و حرفه ای به عمل آورده و اهتمام کامل در رعایت اصول "عدالت محوری"، "انقلابیگری"، "مردم داری"، "پاکدستی" و "قانون مداری" را معمول نمائید.

ان شاء الله با اتکال به حضرت باریتعالی در انجام وظایف محوله گام های مؤثری در راستای تحقق اهداف عالیه  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان بردارید.

نظرات:

loader