1401/02/24 تعداد بازدید: 289
print
در راستای ارائه خدمات مطلوب و تکریم ارباب رجوع صورت می پذیرد؛ برپایی 100 میز خدمت سازمان آموزش فنی و حرفه ای با شعار رزمایش گسترده جهادگران فاطمی همزمان در سراسر کشور

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از برپایی 100 میزخدمت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در مصلی های نماز جمعه استان ها و شهرستان ها با شعار رزمایش گسترده جهادگران فاطمی در راستای ارائه خدمات مطلوب و تکریم ارباب رجوع صورت می پذیرد، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور؛ «غلامحسین حسینی نیا»، با بیان اینکه این رزمایش با همت حوزه مقاومت بسیج مجموعه در سراسر کشور، برگزار می شود، هدف از برپایی میز خدمت را ارتباط مستقیم با شهروندان و ارتقا کیفی ارائه خدمات برشمرد.

وی برپایی میزخدمت را فرصتی مغتم برای تسریع در خدمت رسانی و ایجاد افزایش و ارتقا کمی و کیفی ارائه خدمات عنوان کرد و افزود: میزخدمت در تاریخ 23 اردیبهشت ماه با حضور مدیران کل، معاونین و روسای مراکز با محوریت توسعه فرهنگ مهارت آموزی، ارائه اطلاعات به ارباب رجوع، دریافت درخواست و مدارک ارباب رجوع، انجام امور متقاضیان در صورت امکان و در غیر این صورت اعلام زمان مناسب مراجعه بعدی ارباب رجوع و دریافت نتایج امور ارباب رجوعان و ... برپا می شود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ترویج فرهنگ پاسخگویی و سرعت بخشیدن به روند اجرایی خدمات ارائه شده را از مزیت های برپایی میزخدمت دانست و بیان داشت: از آنجایی که مردم، سرمایه‌ و همراه نظام و انقلاب هستند، ارائه خدمات بهینه به شهروندان الزامی است.

حسینی نیا در پایان اظهار داشت: برپایی میز خدمت در مصلاهای نماز جمعه کشور به جهت این است تا بتوانیم پاسخگوی خواسته ها و مشکلات مردم عزیزی باشیم که شاید نتوانند در طول هفته به علت مشغله کاری یا محدودیت زمان در ادارات کل یا مراکز حضور پیدا کنند لذا در این راستا مشکلات آنها بررسی و پاسخ لازم به آنها داده خواهد شد

نظرات:

loader