1401/04/01 تعداد بازدید: 282
print
در جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی (اجلاسیه سوم)؛ پیگیری وضعیت معیشت کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای با جدیت دنبال شد

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی (اجلاسیه سوم) با جدیت پیگیر وضعیت معیشت کارکنان ساعی و خدوم این سازمان شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، غلامحسین حسینی نیا در جلسه کمیسیون اجتماعی با دستور جلسه بررسی توانمندسازی زندانیان با ارائه آموزش های مهارتی، ضمن ارائه گزارش عملکرد در حوزه مهارت آموزی به زندانیان در سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰، اعلام کرد: در سازمان آموزش فنی و حرفه ای، به 19 گروه هدف که عمدتاً قشر آسیب پذیر است، آموزش های مهارتی ارائه می شود.

وی با تأکید بر اهتمام ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تأمین معیشت کارکنان سازمان، بیان داشت: مشکلات معیشتی کارکنان سازمان، سد راه برای انجام وظیفه نبوده است ولیکن ما مسئولیت اجتماعی و شرعی داریم که اجازه بی تفاوتی را نمی دهد.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در پایان سخنان خود خواستار توجه ویژه به بودجه و تأمین اعتبار سازمان آموزش فنی و حرفه ای در تأمین معیشت کارکنان ساعی و خدوم و همچنین ارائه خدمات آموزشی با کیفیت بیشتر به هم میهنان عزیز شد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه از کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، از رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و رئیس سازمان زندان‌ها اقدامات تامینی و تربیتی کشور به منظور ارائه گزارش اقدامات به عمل آمده در راستای توانمندسازی، حرفه آموزی و اشتغال زندانیان و حمایت از خانواده ایشان دعوت به عمل آمده بود.

نظرات:

loader