1397/11/27 تعداد بازدید: 1014
print
حضور سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در سیزدهمین کنفرانس ملی و هفتمین کنفرانس بین المللی یاددهی و یادگیری الکترونیکی

سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در سیزدهمین کنفرانس ملی و هفتمین کنفرانس بین المللی یاددهی و یادگیری الکترونیکی در پنل تخصصی یادگیری الکترونیک در حوزه کسب و کار و مهارت افزایی این کنفرانس حضور می یابد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی به نقل از دفتر توسعه فناوری های نوین آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور طبق هماهنگی‌های صورت گرفته توسط این دفتر، مدیران و مربیان آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد و مربیان وکارشناسان این سازمان می‌توانند با 50 درصد تخفیف در هفتمین کنفرانس بین المللی و سیزدهمین کنفرانس ملی یاددهی و یادگیری الکترونیکی که اول و دوم اسفند ماه جاری در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برگزار می شود، شرکت کنند.

براساس این گزارش، در روز دوم کنفرانس که با موضوع یادگیری الکترونیک در حوزه کسب و کار و مهارت افزایی برگزار می شود، علیرضا حاتم زاده، معاون آموزش و آرش بهرامی، مدیرکل دفتر توسعه فناوری نوین آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به عنوان اعضای پنل به ارائه مطالب تخصصی مرتبط با این موضوع می پردازند.

این گزارش می افزاید: برای شرکت‌کنندگان در این کنفرانس، گواهینامه معتبر توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور  و دبیر‌خانه کنفرانس صادر خواهد شد.

براساس این گزارش، سیزدهمین کنفرانس ملی و هفتمین کنفرانس بین المللی یاددهی و یادگیری الکترونیکی با ارائه آخرین مقالات علمی و تجارب ملی و جهانی از 17 کشور دنیا  برگزار خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات و ثبت نام به سایت  icelet2019.kntu.ac.ir/fa مراجعه  کنند.

 

نظرات:

loader