1398/05/05 تعداد بازدید: 819
print
تفاهم نامه ی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و معین اقتصادی شهرستان تایباد (منطقه ویژه اقتصادی دوغارون )

تفاهم نامه ی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و معین اقتصادی شهرستان تایباد (منطقه ویژه اقتصادی دوغارون ) با هدف آموزش نیروهای معرفی شده از سوی این معین اقتصادی به امضای طرفین رسید.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید عباسیان تایباد ، محسن سیاح فرماندار شهرستان تایباد در نشستی با معین اقتصادی شهرستان و مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خراسان رضوی بیان نمود : هدف از انعقاد این تفاهم نامه همکاری معین اقتصادی شهرستان و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در جهت توانمندسازی نیروی انسانی و ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان بر اساس مدل مثلث توسعه اقتصادی استاندار محترم می باشد .

تفاهم نامه ی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و معین اقتصادی شهرستان تایباد  (منطقه ویژه اقتصادی دوغارون ) با هدف آموزش نیروهای معرفی شده از سوی این معین اقتصادی به امضای طرفین رسید.

 

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید عباسیان تایباد ، محسن سیاح فرماندار شهرستان تایباد در نشستی با معین اقتصادی شهرستان و مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خراسان رضوی بیان نمود : هدف از انعقاد این تفاهم نامه همکاری معین اقتصادی شهرستان و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در جهت توانمندسازی نیروی انسانی و ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان  بر اساس مدل مثلث توسعه اقتصادی استاندار محترم می باشد .

 

افشین رحیمی ، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اظهار کرد: ما حاضر به همکاری با معین های اقتصادی و آموزش افراد معرفی شده هستیم و کار تسهیلگری در امر آموزش با تربیت نیروی ماهر را داریم .

در ادامه آقای محمد شاه بیگی مدیر عامل منطقه ویژه دوغارون  معین اقتصادی شهرستان تایباد افزود :  نیازسنجی برای آموزش های فنی و حرفه ای و اقدامی عملیاتی برای ایجاد اشتغال را از اهداف اجرای طرح معین اقتصادی دانست و گفت: در واحدهای صنعتی کشاورزی و صنایع دستی ظرفیت هایی هست که باید با همکاری فنی و حرفه ای در این زمینه داشته باشیم .

 

نظرات:

loader