1401/02/25 تعداد بازدید: 236
print
برپایی میز خدمت در 31 مرکز استان و 138 شهرستان کشور، حاصل تلاشگران و فعالان حوزه مهارت آموزی

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از برپایی ۱۶۹ میز خدمت همزمان در سراسر مصلاهای نماز جمعه با شعار «رزمایش گسترده جهادگران فاطمی» خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور؛ غلامحسین حسینی نیا، با بیان اینکه برپایی میز خدمت در راستای ارائه خدمات مطلوب و تکریم ارباب رجوع صورت پذیرفت، اعلام داشت: رزمایش گسترده جهادگران فاطمی با همت پایگاه‌های مقاومت بسیج و دفاتر روابط عمومی با حضور مدیران کل و کارشناسان آموزش، پژوهش سنجش مهارت ادارات کل و مراکز در همزمان در سراسر کشور برگزار شد. 

وی تصریح کرد: فعالان عرصه مهارت آموزی با حضوری جهادی در محل استقرار میز خدمت در مصلاهای نماز جمعه پاسخگوی مطالبات نمازگزاران و درخواست های مردمی بودند.

 معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: بررسی و پاسخگویی به درخواست‌های مردمی پیگیری مشکلات و مطالبات، ارائه راهنمایی های لازم از سوی معاونین وی به مراجعین در این زمینه صورت پذیرفت.

 رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه برپایی میز خدمت توسط جهادگران فاطمی این سازمان رضایت‌مندی مردم را در پی داشته است، اضافه کرد: با توجه به استقبال مردم و رسیدگی به مشکلات و درخواست‌های مردمی در حوزه‌های مختلف، نیاز است استمرار میز خدمت در زمان‌های مختلف برنامه‌ریزی شود.

 حسینی نیا، در پایان ضمن تقدیر ویژه از زحمات، تلاش و پیگیری بسیجیان این سازمان در برپایی میز خدمت افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار بر برگزاری ۱۰۰ میز خدمت بود که با توجه به تلاشگران حوزه مهارت‌آموزی در سراسر کشور این رقم به ۱۶۹ میز خدمت افزایش یافت.

نظرات:

loader