1401/02/11 تعداد بازدید: 223
print
برای نخستین بار اتفاق افتاد؛ فراخوان وزارت مردم برای جذب سفیر کار ایران در سازمان بین المللی کار

مدیرکل امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با دستور ویژه دکتر عبدالملکی، همه ظرفیت های منابع انسانی شاغل در بدنه وزارت مردم برای جذب «سفیر کار ایران» در ژنو دعوت می شوند.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «حامد فروزان» اظهار داشت: با دستور وزیر محترم، به منظور جذب سفیر کار ایران در ژنو از میان کلیه همکاران رسمی، پیمانی و قراردادی شاغل در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعم از سازمان‌ها، ادارات و بانک‌ها از طریق مصاحبه تخصصی، رفتاری و روان‌شناختی، تأیید صلاحیت‌های عمومی توسط گزینش، احراز توانایی‌ها و سلامت جسمی و روحی و... در چارچوب قوانین و مقررات، برای مدت سه سال دعوت به عمل می‌آید.

بر اساس اطلاعیه اداره کل امور بین‌الملل وزارت مردم، شرایط ذیل برای متقاضیان در نظر گرفته شده است:

شرایط عمومی
داشتن تابعیت ایران و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران (تابعیت مضاعف نداشته باشد)

اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی

دارا بودن حداقل ۲۸ سال سن

اشتهار به تعهد کاری و مسئولیت پذیری در طی مدت خدمت (احراز این شرط از طریق استعلام از مبادی ذیربط انجام خواهد شد)

متقاضیان دارای مدرک تحصیلی دکترای تخصصی مورد تأیید مراجع ذیصلاح باشند

برخورداری از سلامت کامل جسمانی و روانی و توانایی لازم به تشخیص وزارتخانه

عدم اعتیاد به مواد مخدر

عدم اشتهار به سوء رفتار، فساد اخلاقی و نداشتن محکومیت کیفری مؤثر (احراز این شرط از طریق استعلام از مبادی ذیربط انجام خواهد شد)

نداشتن تعهد انجام خدمت در سایر سازمان‌ها، مؤسسات دولتی و وابسته به دولت و یا نهادهای انقلابی بجز وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

نحوه ثبت نام داوطلبان
متقاضیان می بایست از تاریخ شروع ثبت نام (۱۴۰۱/۰۲/۱۱) نسبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده در فرم مندرج در سایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدام کنند.

پایان مهلت ثبت نام تاریخ (۱۴۰۱/۰۲/۱۵) خواهد بود.

شرایط اختصاصی
افراد متقاضی در مقطع دکترای تخصصی می‌بایست در یکی از رشته‌های حقوق بین‌الملل، روابط بین‌الملل، علوم سیاسی و علوم اجتماعی تحصیل کرده و آشنا به حقوق و امور بین‌الملل و روابط دیپلماتیک باشند.

متقاضیان باید دارای حداقل پنج سال سابقه کار در امور بین‌الملل باشند.

افراد متقاضی می‌بایست مسلط به زبان انگلیسی در هر یک از مهارت‌های گفتاری، نوشتاری و شنیداری باشند. تسلط به زبان فرانسه امتیاز محسوب می شود. (احراز این شرط از طریق مصاحبه حضوری انجام می گیرد.)

افراد متقاضی می‌بایست آشنا به فن مذاکره، دارا بودن قدرت بیان و نگارش باشند.

متقاضیان باید آشنایی کامل به مهارت‌های هفت‌گانه کاربردی کامپیوتر ICDL داشته باشند.

حد نصاب نمره قبولی در آزمون زبان حداقل ۷۰ از ۱۰۰ می‌باشد و داوطلبانی که نمره حدنصاب را کسب کنند واجد شرایط شناخته خواهند شد.

چنانچه اداره‌کل امور بین‌الملل در هر مرحله از فرآیند جذب و همکاری، متوجه عدم رعایت "اصل صداقت" در ثبت اطلاعات و تکمیل فرم‌ها از سوی متقاضی شود، موضوع تداوم فرآیند جذب و همکاری در هر مرحله، کان‌لم‌یکن و بلا‌ اثر خواهد بود.

نظرات:

loader