1401/08/26 تعداد بازدید: 213
print
 با هدف ایجاد فرصتهای تازه در بازار کار و راهکار مؤثر در ایجاد اشتغال مولد و پایدار؛ «وبینارهای تخصصی مهارت آموزش کسب و کارهای جدید» برگزار می شود

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از برگزاری «نشست تخصصی مهارت آموزش کسب و کارهای جدید» با هدف ایجاد فرصت های تازه در بازار کار و راهکار مؤثر در ایجاد اشتغال مولد و پایدار خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، «غلامحسین حسینی‌نیا»، کارآفرینی را موتور محرکه توسعه اقتصادی و اجتماعی در جوامع مختلف و عامل تغییر در نظام‌های اقتصادی دانایی محور، برشمرد و افزود: همزمان با هفته جهانی کارآفرینی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای با همکاری دانشکده‌های کارآفرینی و علوم و فنون نوین دانشگاه تهران اقدام به برگزاری وبینارهای تخصصی کرده است.
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، با بیان اینکه راه‌اندازی کسب و کار موفق بی‌شک آرزوی هر انسانی است، تصریح کرد: هر کاری مخصوص به خود را دارد و قواعد یک کار شامل فرآیندها و روش‌های اجرایی آن می شود و همچنین هر فرایند و روش اجرایی نیازمند دانش، مهارت و تخصص‌های مختص به خود می باشد.
وی تصریح کرد: کارآفرینی نیاز به داشتن مهارت‌های گوناگونی دارد که قبل ورود به این عرصه می‌بایست این مهارت‌ها را بررسی و در صورت داشتن نسبی آنها اقدام به عملی کردن ایده کارآفرینی کرد.
معاون کار راه‌اندازی کسب و کار و کارآفرینی را مستلزم داشتن مهارت مقابله با پیچیدگی‌ها و مشکلاتی که در این راه وجود دارد عنوان و خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در وبینار تخصصی در حوزه «مهارت‌آموزی در حوزه کسب و کارهای جدید» می‌توانند از طریق لینک https://vroom.ut.ac.ir/karafarinin5 در این وبینار شرکت کنند.
وی زمان برگزاری وبینار مذکور را روز شنبه 28 آبان ماه از ساعت 13 لغایت 15 اعلام کرد و گفت: برای کسب و کار موفق، داشتن ایده و محرک‌های قوی لازم می‌باشد. برای اینکه ایده با موفقیت به واقعیت تبدیل شود، افراد باید از صلاحیت‌ها و مهارت‌های مورد نیاز برخوردار باشند تا بتوانند کسب و کار جدید را راه اندازی و مدیریت کنند که در این وبینار به این موارد پرداخته می‌شود.


 

نظرات:

loader