1398/10/26 تعداد بازدید: 527
print
اولین کارگاه آموزشی با موضوع اقتصاد خانواده در مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهید عباسیان تایباد برگزار گردید .

برگزاری اولین کارگاه آموزشی با موضوع اقتصاد خانواده در مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهید عباسیان تایباد

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهید عباسیان تایباد اولین کارگاه آموزشی با موضوع اقتصاد خانواده با حضور نماینده سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان آقای سپهری ، خانم سیدالحسینی نماینده کمیسیون بانوان فرمانداری ،  بخشدار مرکزی جناب آقای قیاسی ، بخشدار بخش میان ولایت آقای زنگنه و جمعی از مسئولین و روسای ادارات  شهرستان در مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهید عباسیان تایباد برگزار گردید

 

.

در ابتدای این جلسه اسماعیل نیک محمدی ریاست مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهید عباسیان تایباد ضمن عرض خیر مقدم و تسلیت شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی،  گزارشی از عملکرد آموزشی این مرکز را ارائه نمود و آمادگی مرکز را جهت برگزاری دوره های روستایی اعلام کرد.

 

 

در ادامه خانم سید الحسینی نماینده کمیسیون بانوان فرمانداری نیز به گزارش عملکرد این کمیسیون بانوان در حوزه روستاهای پاک پرداخت . سپهری معاون فرماندار شهرستان نیز در ادامه این کارگاه آموزشی افزود : افرادی که  مهارت های مورد نظر را از مرکز آموزش فنی وحرفه ای می آموزند پیگیر بحث درآمد زایی نیز باشند . وی طرح روستاهای پاک را مفید برای شهرستان دانست و از دهیاران محترم و رابطین روستاها درخواست الگو برداری  از طرح روستاهای پاک شد.

 

 

در ادامه این مراسم بخشدار مرکزی شهرستان جناب آقای قیاسی افزود : در مرکز فنی وحرفه ای شهرستان فرصت های جدیدی به مرحله ظهور رسیده است و دهیاران و رابطین محترم هر روستا ضمن اطلاع رسانی و انعکاس این فرصت ها به روستاییان عزیز از امکانات این مرکز استفاده و بهرمند گردند.

نجاتی نماینده معین اقتصادی شهرستان در خصوص طرح های معین اقتصادی جهت توانمند سازی روستاییان و همچنین ساکنین شهرستان مطالبی را بیان نمود .

در پایان این کارگاه دهیاران و رابطین روستاها نقطه نظرات و انتقادات و پیشنهادات خود را در خصوص موضوع کارگاه آموزشی بیان نمودند .و از کارگاههای فنی وحرفه ای بازدید به عمل آوردند .

نظرات:

loader