1397/11/29 تعداد بازدید: 1198
print

تفاهمنامه همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان به امضا مدیران دو مجموعه رسید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، در راستای تحقق اهداف و برنامه های دولت در خصوص تعمیم و  گسترش نظام تامین اجتماعی  و به منظور حمایت از اقشار شریف و زحمتکش جامعه و توجه به آینده افراد مشمول و برخورداری از مزایا و تعهدات بلند مدت تامین اجتماعی از جمله بازنشستگی، از کار افتادگی کلی و مستمری بازماندگان و همچنین همکاری های آموزشی در جمع کارگزاران دفاتر بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان، افشین رحیمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای و محمود کاظمی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان، تفاهنامه همکاری به امضا رسیده و مبادله شد.

این تفاهنامه با موضوع توسعه و تعمیم و گسترش پوشش بیمه اجتماعی جهت برخورداری مشمولین از خدمات و ترویج و توسعه آموزش های فنی و حرفه ای و مهارتی در استان منعقد شده است.

بر اساس این تفاهمنامه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر متعهد شده است که دوره هیا اموزشی بیمه برای کارکنان و کارآموزان و عوامل مرتبط اداره کل را برگزار نماید وهماهنگی و اقدامات لازم جهت همکاری کارگزاران با مراکز آموزش فنی و حرفه ای در راستای توسعه و ترویج آموزش های مهارتی در استان به عمل آورد.

 اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان نیز در بخشی از این تفاهنامه متعهد شده است که بر اساس هماهنگی با صندوق دوره های آموزشی بیمه را برای جامعه هدف این بیمه و همچنین کارآموزان، کارورزان و دانش آموختگان دانشگاهی را برنامه ریزی و اجرا نماید.

 

نظرات:

loader