1400/07/26 تعداد بازدید: 564
print
انتصاب «معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت» سازمان آموزش  فنی وحرفه ای کشور

 طی حکمی از سوی دکتر غلامحسین حسینی‌نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور«علی حسین شهریور» به سمت «معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت» سازمان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، طی حکمی از سوی دکتر غلامحسین حسینی‌نیا، معاون وزیر تعاون و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور «علی حسین شهریور» به سمت «معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت» سازمان منصوب شد.

 در این حکم آمده است:

جناب آقای علی­ حسین شهریور

 با سلام

نظر به تجارب ارزشمند، تخصص و تعهد جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت «معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت» سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور منصوب می‌شوید. انتظار دارد با تکیه بر اصل شایسته‌سالاری و برنامه‌ریزی منسجم در جهت تحقق تکالیف قانونی از جمله برنامه‌های توسعه کشور، برنامه اقتصاد مقاومتی و عملیاتی نمودن برنامه‌ها و سیاست‌های دولت مردمی و وزارتخانه متبوع در جهت افزایش رضایت‌مندی مردم عزیز، ارتقاء جایگاه و کیفیت خدمات سازمان، تمرکز زدایی و کاهش تصدی‌گری دولت و واگذاری امور به بخش خصوصی و تعاونی، استفاده از تمامی ظرفیت‌های قانونی جهت افزایش سطح دسترسی مراجعین وکارآموزان در بهره مندی از خدمت ارائه شده در حوزه پژوهش و سنجش مهارت در تحقق محورهای ذیل گام بردارید:

-        رصد مستمر و شناسایی نیازهای پژوهشی مدیریت آموزش های فنی و حرفه ای و برنامه ریزی برای تأمین آنها از طریق اجرای پژوهش های مؤثر و کاربردی.

-        برنامه ­ریزی جهت تقویت فعالیت های پژوهشی مربیان و مشارکت جویی هرچه بیشتر آنان در رویدادهای علمی و پژوهشی ملی و بین المللی.

-        بسترسازی و تمهید در راستای تسهیل  دسترسی مدیران، کارشناسان و مربیان سازمان به نتایج مطالعات و پژوهش­های روز دنیا در حوزه­ی آموزش های فنی و حرفه ای جهت توانمندسازی آنان.

-        توسعه ارتباطات سازمان با دستگاهها و نهادهای مطالعاتی و علمی و ارتقاء جایگاه و حضور سازمان در رویدادهای علمی و پژوهشی کشور.

-        ارتقاء جایگاه پژوهش در سازمان و تربیت نیروهایی با نگرش پژوهش محور در راستای مدیریت مطلوب و بهینه فعالیت­ها.

-        برنامه­ریزی در راستای ارتقای جایگاه مسابقات ملی و بین المللی مهارت در کشور از طریق تعامل با ذی نفعان.

-        برنامه­ریزی ارتقای جایگاه نخبگان مهارتی در کشور و جلب مشارکت آنان در فعالیت های پژوهشی سازمان.

-        بازنگری و اصلاح فرآیندهای برنامه ریزی سازمان در راستای ارائه مدلی از برنامه ریزی آموزشی هدفمند، فعال و اثربخش.

-        اعتبار بخشی به نظام ارزشیابی و آزمون صلاحیت های شغلی و شایستگی سازمان

-        بازنگری نظام مند استانداردهای آموزشی مطابق با نیاز روز بازارکار، منعطف و متناسب با شرایط گروههای هدف مختلف آموزش های مهارتی.

-        تضمین کیفیت آموزش های مهارتی با استفاده از استانداردها و شاخص­های بین المللی و بروز رسانی مستمر آن توسط طراحی نظام ارزیابی فرآیندها و عملکرد آموزشی سازمان.

-        همکاری و هم افزایی با ادارات کل استانی و دفاتر ستادی در اجرای برنامه های مصوب سازمان.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال، ضمن بهره‌گیری از توانایی‌های همکاران زیر مجموعه و اهتمام لازم در سایه تعامل و همکاری با سایر دستگاه های کشور و با رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» «قانون مداری»، دولت مردمی در انجام مسوولیت محوله موفق و موید باشید. 

این گزارش می افزاید ناهید مسلمی پیش از این مسئولیت معاونت پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را عهده دار بود

نظرات:

loader