1398/04/02 تعداد بازدید: 2844
print
امضای تفاهم نامه ی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و معین اقتصادی شهرستان های نیشابور و فیروزه (مجتمع فولاد خراسان)

در دومین نشست معین های اقتصادی خراسان رضوی که در محل اتاق بازرگانی مشهد برگزار شد ، تفاهم نامه ی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و معین اقتصادی شهرستان های نیشابور و فیروزه (مجتمع فولاد خراسان) با هدف آموزش نیروهای معرفی شده از سوی این معین اقتصادی به امضای طرفین رسید.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای نیشابور ، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در دومین نشست معین های اقتصادی خراسان رضوی با تاکید بر اهمیت تلاش کارگزاران حکومتی برای بهره گیری از منابع در جهت تحقق آبادانی، گفت: روزی باید پاسخگوی این باشیم که چقدر از مالیاتی که گرفته شده منجر به آبادانی شهرها و روستاها شده است. معین های اقتصادی در جهاد واقعی سازندگی مشارکت داوطلبانه دارند و این کاری است که ارزش دنیا و آخرت را برای ایشان تامین خواهد کرد.

در این نشست، تفاهم نامه ی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و معین اقتصادی شهرستان های  نیشابور و فیروزه (مجتمع فولاد خراسان) با هدف آموزش نیروهای معرفی شده از سوی این معین اقتصادی به امضای طرفین رسید.

افشین رحیمی ، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اظهار کرد: ما حاضر به همکاری با معین های اقتصاد مقاومتی و آموزش افراد معرفی شده هستیم و جلسات متعددی با فرمانداران برخی شهرستانها داشتیم و تاکنون در این خصوص تفاهم نامه هایی نیز امضا شده است.

در ادامه حسین احمدی سلیمانی، مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان و معین اقتصادی شهرستان نیشابور و فیروزه ، نیازسنجی برای آموزش های فنی و حرفه ای و اقدامی عملیاتی برای ایجاد اشتغال را از اهداف اجرای طرح معین اقتصادی دانست و گفت: در واحدهای صنعتی ظرفیت هایی هست که باید با همکاری فنی و حرفه ای در این زمینه ورود کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد که طرح های معین فیروزه و نیشابور در دو سه ماه آینده پیشرفت خوبی داشته باشد.

احمدی افزود: آنچه در حوزه خاص فولاد خراسان می توانیم تخصیص منابع کنیم، در زمینه آبخیزداری و آبخوان داری روستاهای اطراف است. ما برای کمک به صنعتی کردن کشاورزی در حال الگوبرداری هستیم.

نظرات:

loader