1398/07/08 تعداد بازدید: 1170
print
افتتاح مکان آموزشگاه طراحی دوخت نازنین ثناء با حضور بخشدار ، فرماندهی ناحی

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خراسان رضوی : با حضور قیاسی بخشدار مرکزی و سرهنگ خدادادی فرماندهی ناحیه مقاومت شهرستان ، کمیسیون بانوان فرمانداری و روسای ادارات آموزشگاه آزاد طراحی دوخت در این شهرستان افتتاح گردید .

 افتتاح مکان آموزشگاه طراحی دوخت نازنین ثناء با حضور بخشدار ، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج ، کمیسیون بانوان فرمانداری و روسای ادارات شهرستان تایباد 

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خراسان رضوی با حضور قیاسی بخشدار مرکزی  و سرهنگ خدادادی فرماندهی ناحیه مقاومت شهرستان ، کمیسیون بانوان فرمانداری و روسای ادارات آموزشگاه آزاد طراحی دوخت در این شهرستان افتتاح گردید . 

در این بازدید قیاسی بخشدار مرکزی به ایراد سخنرانی پرداخت و افزود : امیدواریم با حمایت های صورت پذیرفته از جانب مرکز آموزش فنی و حرفه ای و معرفی مهارت آموختگان به دستگاههای حمایتی جهت پرداخت تسهیلات برای رسیدن به تولید وایجاد اشتغال پایدار بتوانیم از معظلات اجتماعی شهرستان بکاهیم .

وی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات رییس مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهید عباسیان تایباد وهمکارانشان در بخش دولتی وخصوصی  افزود : بانوان در همه عرصه های زندگی نقش موثری را ایفا میکنند و یکی از اصلی ترین رسالت های فنی و حرفه ای سامان بخشی به اشتغال بانوان در بستر آموزشگاههای آزاد در سطح شهرستان می باشد . 

در ادامه اسماعیل نیک محمدی  ریاست مرکز نیز با ابراز آرزوی موفقیت برای مربیان و مدیریت این آموزشگاه افزود : آموزشگاه‌های آزاد نقش  بالایی برای ایجاد اشتغال در کشور دارد . و فنی وحرفه ای باید در جهت پرکردن صندلی های خالی آموزشگاههای آزاد از طریق ارگانهای دولتی و سایر دستگاههای اجرایی شهرستان و معرفی به اقشار مردم برنامه ریزی نماید.

وی در پایان با این خبر که با تلاش های و پیگیری های لازم  بالغ بر 4 قرارداد همکاری دستگاهای اجرایی شهرستان  با آموزشگاههای آزاد منعقد گردیده است سخنان خود را به پایان رسانید .در پایان این مراسم سرهنگ محمد خدادادی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت0 ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: در سالهای نخستین انقلاب و پس از تحمیل جنگ از سوی دولت های متخاصم به ایران اسلامی، امام راحل(ره) 2 راه پیش رو داشتند، یا باید تسلیم محض قدرت های جهانی می شدند و یا مقاومت می کردند. امام خمینی(قدّس سره) با تبدیل تهدید جنگ تحمیلی به فرصت، باعث شکل گیری تمدن نوین اسلامی و غنی سازی صنعت بومی ایران شدند.

نظرات:

loader