1399/02/25 تعداد بازدید: 862
print

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی با رئیس سازمان جهاد کشاورزی دیدار و گفتگو و در این دیدار بر گسترش تعاملات و همکاریهای فیمابین تأکید داشت.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، در این دیدار مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی با اشاره به نقش بخش کشاورزی در راستای تحقق شعار سال (جهش تولید) گفت: جمعیت قابل توجهی در استان را کشاورزان تشکیل می دهند و ارتقای مهارت این قشر برای ایجاد اشتغال پایدار از مأموریت های  سازمان آموزش فنی و حرفه ای می باشد.

افشین رحیمی گل خندان گفت: عدم توجه به این قشر یقیناً آسیب هایی از جمله مهاجرت و حاشیه نشینی روستاییان در شهرها را موجب می شود.

ایشان مهمترین زمینه های همکاری مشترک با اداره کل جهاد کشاورزی استان را شامل توسعه همکاری ها در زمینه نیازسنجی آموزشی، تدوین استانداردهای جدید و ایجاد مراکز تخصصی مشترک از جمله مرکز تخصصی علوم دامی، مرکز تخصصی زعفران در شهرستان ها برشمرد و ارائه آموزش ها در زمینه فناوری های نوین آموزشی را قابل توجه و مهم دانست.

ریاست سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی نیز در این دیدار از توجه ویژه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای به مقوله کشاورزی و روستا تشکر کرد و از همکاریهای مشترک با  اداره کل آموزش فنی و حرفه ای ابزار خرسندی نمود. 

محمدرضا اورانی افزود: جهت تحقق شعار سال و ارتقای کمی و کیفی شاخص های بخش کشاورزی، نیاز به همکاری،  تعامل و هم افزایی بیشتر بین دستگاههای اجرایی استان می باشد و ضرورت دارد کارگروهی متشکل از سازمان جهاد کشاورزی استان، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، سازمان دامپزشکی، سازمان نظام مهندسی کشاورزی، مرکز آموزش تحقیقات جهاد کشاورزی، اداره کل منابع طبیعی و سازمان تعاون روستایی تشکیل و برنامه ها و سیاست های آموزشی سال جاری در حوزه کشاورزی بررسی و تدوین گردد.  

نظرات:

loader