1397/06/24 تعداد بازدید: 1268
print
کسب عنوان برتر جشنواره شهید رجایی خراسان رضوی توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی موفق به کسب عنوان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی استان شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، طی مراسمی با حضور علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی و رئیس جشنواره شهید رجایی استان، این اداره کل به عنوان دستگاه برتر در کسب بالاترین میزان رشد امتیاز در شاخص های عمومی ارزیابی عملکرد در سال 96 با اهدا لوح تقدیری، تجلیل شد.

در این لوح تقدیر آمده است:

جناب آقای افشین رحیمی گل خندان

مدیرکل محترم آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی

سلام علیکم

سنجش میزان پویایی و بالندگی اداری به منظور بهبود مستمر آن در راستای تحقق اهداف توسعه کشور امری ضروری است که هر ساله با اتکا به ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی به عنوان اجزای نظام اداری و مبتنی بر شاخص های عمومی منبعث از برنامه عملیاتی اصلاح نظام اداری و شاخص های اختصاصی دستگاهی صورت می گیرد.

بدینوسیله از همت، تلاش خالصانه و اقدامات اثربخش جنابعالی و مجموعه همکاران آن اداره کل که موجب گردیده از سوی ستاد  جشنواه شهید رجایی استان به عنوان دستگاه برتر  در کسب بالاترین میزان رشد امتیاز در شاخص های عمومی ارزیابی عملکرد در سال 96 نتخاب شوید تقدیر و تشکر به عمل می آید.

امید است با استعانت از درگاه الهی و با عنایات خاصه حضرت ثامن الحجج(عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و اجرای سیاست های عالیه دولت تدبیر و امید شاهد بهبود مستمر فرایندهای انجام امور و توفیق ارائه خدمت بیشتر به مردم شریف استان باشیم.

نظرات:

loader