1397/12/21 تعداد بازدید: 824
print
هفتمین دوره مسابقات قرآنی کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با پیام معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در مشهد آغاز شد

پیام معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خطاب به شرکت کنندگان در این رقابت ها توسط سرپرست حوزه روابط عمومی سازمان قرائت شد.

به گزارش روابط عمومی و امور سازمان آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، هفتمین دوره مسابقات قرآنی کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با پیام دکتر سلیمان پاک سرشت معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور آغاز به کار کرد.

در این پیام که توسط عزت اله پوریان سرپرست حوزه روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور قرائت شد آمده است:

بسم الله الحمن الرحیم

"ان هذا القرآن یهدی للتی هی اقوم و یبشر المومنین الذین یعملون الصالحات ان لهم اجرا کبیرا"

 

قطعا این قرآن به آئینی که  خود پایدار است راه می نماید و به آن مومنانی که کارهای شایسته می کنند مژده می دهد که پاداشی بزرگ برایشان خواهد بود.

                                                                                                              سوره اسراء- آیه 9

با سلام و تحیت

قرآن چراغ فروزان همه اعصار و دوران بوده و نسخه سعادتش، جاودانه و جهان شمول، سعاد ت و رستگاری بشر امروز نیز در گروی درک و فهم و عمل به آیات روشن رحمت و هدایتش است.

برگزاری مسابقات قرآنی دربین خانواده مومن سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، آثار ارزشمندی در تعالی فضای مودت و مهربانی، تلاش و امید و همدلی و پویایی برجای می گذارد.امید آن است که حاصل این اقدام گرانسنگ، گسترش فرهنگ والای قرآنی در بین کارکنان و تعالی فرهنگ سازمانی باشد.

در آستانه فرارسیدن سال نو، هفتمین مسابقات قرآنی کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را در جوار بارگاه ملکوتی حضرت علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) برگزار می کنیم، بدان امید که منشاء خیر و تحولی سازنده در خانواده بزرگ آموزش فنی و حرفه ای کشور باشد.

ضمن تقدیم درود و سپاس به محضر برگزارکنندگان و شرکت کنندگان این مسابقات، انتظار می رود، با توجه به ظرفیت های ارزنده این رویداد بزرگ معنوی و فرهنگی، نهایت دقت و تلاش خود را در برگزاری هرچه شایسته تر این دوره از مسابقات قرانی به کار گیرند.

در پناه قرآن پیروز و سرافراز باشید.

                                                              سلیمان پاک سرشت

                                               معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

                                             و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور 

 

نظرات:

loader