1397/12/22 تعداد بازدید: 969
print
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در جمع شرکت کنندگان در هفتمین دوره مسابقات قران کارکنان آموزش فنی و حرفه ای: در آموزش های ضمن خدمت از مهارت قرآنی غفلت شده است

نائیب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از برنامه های جدید فرهنگی و قرآنی برای کارکنان زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، نصرا... پژمانفر در مراسم اختتامیه هفتمین دوره مسابقات قرآن کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در مشهد، با بیان اینکه در دنیای امروز راهی جز تمسک به قرآن و اهل بیت برای نجات از بحران ها وجود ندارد اظهار کرد: در همین راستا کارهایی در مجلس شورای سالامی اغاز شده است که تاکنون مغفول مانده بود.

وی از حضور نماینده قرآنی هر استان در فراکسیون قرآن و عترت مجلس، فعال ساختن شورای فعالیت های قرآنی استان ها و تعامل با آموزش و پرورش برای نهادیه سازی امر روخوانی و روانخوانی دانش آموزان به عنوان بخشی از فعالیت های جدیدی فراکسیون قرآن و عترت مجلس نام برد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه از  توافق با وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی  خبر داد و گفت: بر این اساس تمامی کارآموزان، کارکنان، کارگران و کارمندان تحت پوشش این وزارت به عنوان جمعیت هدف طرح توانمندسازی حوزه قرآن مدنظر قرار خواهند گرفت.

وی خاطر نشان کرد: بسیار ناپسند است که در جمهوری اسلامی ایران هنوز بسیارند افرادی که در روخوانی و روانخوانی قران دچار اشکال هستند.

پژمانفر ادامه داد: بایستی کسانی را که تمایلی به فعالیت در عرصه های قرآنی را ندارند را جذب این فضا کرد، زیرا علاقمندان به این عرصه به هر شکل دنبال علاقه قرآنی خود هستند.

وی با بیان اینکه در آموزش های ضمن خدمت از مهارت قرآنی غفلت شده است اضافه کرد: بایستی کاری کرد تا همه ساله شاهد حضور افراد جدیدی درمسابقات و رقابت ها و عرصه های قرآنی باشیم.

 

 

 

 

 

نظرات:

loader