1397/05/29 تعداد بازدید: 825
print
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در مشهد: با تبادل تجربیات می توان به وحدت رویه دست یافت

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در مشهد در جمع مدیران کل ادارت آموزش فنی و حرفه ای مناطق 1 و 8 کشور گفت: تحقق امور با مشارکت و مسئولیت پذیری استان ها میسر است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، نادر فخری در همایش هم اندیشی و تعاملات منطقه ای در جمع مدیران کل ادارت آموزش فنی و حرفه ای مناطق 1 و 8 کشور تبادل تجربه در جهت ایجاد وحدت رویه در سطح کشور را از مهمترین دلائل تشکیل مناطق از سوی رئیس سازمان برشمرد.

وی هدف از برگزاری این نشست را آغاز کار مناطق براساس نظر ریاست سازمان عنوان کرد.

وی یادآور شد: قطعا هر استان تجربه و کارایی موفقی را داشته است می توان با تجزیه و تحلیل و شناسایی بهترین ها آنها را در دیگر استان ها اجرا کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت:  تلاش خواهیم کرد با درایت و تدبیر و نگاه راهبردی رئیس سازمان از این فرصت ارزشمند درجهت ارتقا امور استفاده کنیم که این امر نیز با مشارکت و مسئولیت پذیری استان ها میسر است.

وی خواستار ارائه طرح ها و تجاربی در راستای برنامه ها و سیاست های ریاست سازمان  و بر اساس فرهنگ و توانمندی وهای هر استان شد. 

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور شناسایی اماکن و تجهیزات مازاد و بلا استفاده و واگذاری آن به بخش خصوصی، تلاش در راستای کاهش هزینه ها، معرفی آموزش های مهارتی به اقشار مختلف جامعه و ساماندهی نیروی انسانی را از اهداف کاری اولویت دار سازمان ذکر کرد. 

 

 

 

نظرات:

loader