1397/05/29 تعداد بازدید: 860
print
معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در مشهد: حرکت به سمت آموزش های مجازی از جمله اولیوت های  سازمان است

معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در مشهد در جمع مدیران کل ادارت آموزش فنی و حرفه ای مناطق 1 و 8 کشور گفت: یکی از اولویت های آموزشی سازمان حرکت در جهت آموزش های مجازی است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، علیرضا حاتم زاده  در همایش هم اندیشی و تعاملات منطقه ای ادارت کل  آموزش فنی و حرفه ای مناطق 1 و 8 کشور در مشهد در سخنانی ضمن تاکید بر مشخص سازی اولویت های هر حوزه هدف از اجرای این نشست را شناسایی برنامه  ها و تجربیات هر استان بر اساس ظرفیت  ها و توانمندی های بومی عنوان کرد.

وی ادامه داد: با توجه به تاکید ریاست سازمان چندین عنوان برنامه برای سال جاری مصوب شده است که اجرای آن ها نیازمند اهتمام استان ها می باشد.

وی در ادامه با اشاره به تاکید ریاست سازمان به رویکردهای جدید سازمان، از حرکت به سمت آموزش های مجازی به عنوان یکی از این رویکردها نام برد و ادامه داد: ارتقاء بهبهود مشاوره های شغلی و راهنمای آموزشی از دیگر موارد مد نظر در اولویت ها می باشد.

حاتم زاده همچنین از لزوم ارائه گزارشات و مستندات در بازه زمانی 6 ماه در اجرای طرح های جدید به ریاست سازمان خبر داد و افزود: بنابراین ضروری است که طرح ها و برنامه های قابل اجرا و اثربخش ارائه گردد.

 

وی خاطر نشان کرد: هدف سازمان اجرای برنامه هایی است که در هر استان با توجه به ظرفیت ها و امکانات قابلیت اجرایی داشته باشد. 

 

 

نظرات:

loader