1398/01/26 تعداد بازدید: 910
print
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی از برگزاری بازدید دانش ­آموزی و دانشجویی از مراکز آموزش فنی و حرفه­ ای استان خبر داد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی گفت: هم زمان با هفته معرفی مشاغل و هفته کارگر، بازدید دانش ­آموزی و دانشجویی از مراکز آموزش فنی و حرفه­ ای از 2 تا 11 اردیبهشت به صورت هماهنگ کشوری برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی افشین رحیمی اظهار کرد: طرح بازدید دانش ­آموزی و دانشجویی از مراکز آموزش فنی و حرفه­ای استان ه مزمان با سراسر کشور از 2 تا 11 اردیبهشت ماه در سراسر استان برگزار خواهد شد.

وی اجرای این طرح را در راستای ضرورت اجتماعی کردن مفهوم مهارت آموزی و ترویج گفتگوی ملی مهارت با هدف آشنا کردن دانش آموزان و دانشجویان با مهارت آموزی، کار و کارآفرینی عنوان کرد.

رحیمی افزود: با توجه به وجود توانمندی ها، امکانات و ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری قابل توجه در مراکز آموزش فنی و حرفه ای و ضرورت معرفی آنها به جامعه، برنامه «بازدید دانش آموزی و دانشجویی  از مراکز آموزش فنی و حرفه ای» به صورت هماهنگ کشوری هم زمان با هفته معرفی مشاغل  و هفته کارگر برگزار می شود.

 

نظرات:

loader