1396/09/21 تعداد بازدید: 827
print

طی حکمی از سوی دکتر سلیمان پاک سرشت؛ سرپرست حوزه روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور منصوب شد

طی حکمی از سوی دکتر سلیمان پاک سرشت معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، دکتر عزت اله پوریان به سمت سرپرست حوزه روابط عمومی این سازمان منصوب شد.

در این حکم آمده است:

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست حوزه روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تعیین می شوید.

انتظار می رود باتوجه به اهمیت روابط عمومی کارآمد با بهره مندی از ظرفیت های سازمانی، با نگاه به اسناد بالادستی، منشورکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به برنامه ریزی و پیگیری برنامه ها و اهداف ذیل اقدام نمایید.

1- ارائه مشاوره های ارتباطی و رسانه ای به رئیس سازمان.

2- احیای هویت سازمان نزد مخاطبان، سازمان ها و نهادهای تصمیم ساز کشور با تکیه بر برجسته نمودن تکالیف قانونی سازمان و حمایت از برنامه های رفع فقر و توسعه اشتغال.

3- توسعه فرهنگ مهارت آموزی در کشور با کاربست همه ابزارهای ارتباطی درون و برون سازمانی در راستای برنامه های کلان سازمان.

4- سازماندهی و نظارت بر کلیه ابزارهای ارتباطی سازمان در ستاد و ادارات تابعه، اعم از رسانه های مکتوب و   رسانه های مجازی.

5- بازسازماندهی و اصلاح ساختار روابط عمومی ستاد و ادارات وابسته، در راستای چابک سازی، متناسب با ماموریت ها، اهداف و سیاست های جدید سازمان.

6- ایجاد بانک نخبگان حوزه مدیریت آموزش های مهارتی و طراحی نظام ارتباطی موثر با آنان.

7- پایش فضای رسانه ای و مجازی در ارتباط با محتواها و رویدادها در حوزه مهارت آموزی.

8- پیشنهاد، طراحی و برگزاری رویدادهای سازمانی برای بهبود روابط و حس تعلق سازمانی.

امیدوارم با توکل به خداوند متعال درانجام وظایف محوله، گام های مؤثری در راستای اجرای برنامه های دولت تدبیر و امید، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تحقق برنامه های سازمان بردارید.

                                                                                                   سلیمان پاک سرشت

 

نظرات:

loader