1398/11/13 تعداد بازدید: 828
print
در گام دوم انقلاب ایران اسلامی، بسیج یاور بی بدیل برای ترغیب جوانان به مهارت آموزی

همزمان با ایام الله چهل و یکمین سال دهه فجر، گردهمایی فرماندهان و معاونین پایگاه های مقاومت بسیج ادارات کل و دستگاه های اجرائی تابعه حوزه شهید رجایی مشهدمقدس به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، افشین رحیمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان با خوش آمدگویی از فرماندهان و معاونین حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهید رجایی استقبال نمود.

افشین رحیمی از توجه متولیان برگزاری این همایش در حوزه، برای انتخاب میزبانی این اداره کل در این ایام الله فرخنده تقدیر کرد.

ایشان از رسالت های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور یاد کرد و گفت مهارت آموزی نیاز امروز ایران اسلامی جهت اغنای اقتصادی است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای با اعلام اینکه بسیج نیز بخشی از خانواده مهارتی آموزش فنی و حرفه ای است خواستار همکاری در جذب جوانان استان جهت مهارت آموزی و هدایت به سمت اشتغال زایی و بازار کار شد.

در بخش دیگری از این نشست سرهنگ پاسدار بازیاد کارشناس سیاسی سپاه امام رضا علیه السلام به بیان مباحث سیاسی روز در کشور پرداخت. وی با استناد به آیات کریمه ی قرآن کریم به وظایف افراد در جامعه اشاره کرد و گفت ما همه در برابر خون شهیدان و این انقلاب مسئول هستیم و با بصیرت و آگاهی به زمان در مسیر انقلاب اسلامی و ولایت فقیه حرکت کنیم.

وی در بخش دیگری از بیانات خود از فرماندهان خواست تا همکاران اداری را در انتخابات پیش روی ترغیت نمایند.

در ادامه برادر پاسدار زارعی فرماندهی حوزه مقاومت بسیج ادارات شهید رجایی ضمن تقدیر از فرماندهان و معاونین بسیج ادارات، دستورالعمل گرامیداشت ایام الله دهه فجر را که به بسیج ادارات کل ابلاغ شده بود را قرائت کرد و نسبت به اهمیت موضوع این ایام در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمانی با اربعین شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد.

این جلسه با قرائت مصوبات و با ذکر صلوات به پایان رسید.

در برنامه پایانی این گردهمایی به منظور بازدید از کارگاه های آموزشی مرکز شماره دو (شهید نعمتی) مشهد و آشنایی با مجموعه و آموزش های فنی و حرفه ای از کلیه فرماندهان و معاونین حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهید رجایی دعوت به عمل آمد.

این بازدید در معیت مهدی ملکی ریاست مرکز شماره دو و فرماندهی حوزه مقاومت بسیج ادارات شهید رجایی انجام شد.

نظرات:

loader