1397/05/24 تعداد بازدید: 803
print
در نشست  مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی با نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی مطرح شد آموزش هایی مبتنی بر نیاز بازار کار هر شهرستان

نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی خواستار ارتقاء کارگاه های آموزشی مراکز آموزش آموزش فنی و حرفه ای در حوزه انتخابیه خود شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، افشین رحیمی در نشست با جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی به بررسی وضعیت آموزش های مهارتی در حوزه انتخابیه رحیمی جهان آبادی پرداخت.

در این نشست رحیمی جهان آبادی ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در شهرستان های مذکور در جهت توانمندسازی جوانان و مهارت آموزی آنان گفت: آموزش های فنی و حرفه ای یکی از بهترین راه های کاهش بیکاری است و بیشتر آموزش های سیستم آموزش و پرورش و آموزش عالی ما غیر کاربردی است اما آموزش های فنی و حرفه ای کاربردی و ارزشمند است.

وی خواستارتوسعه و ارتقاء کارگاه های آموزشی مراکز آموزش آموزش فنی و حرفه ای در حوزه انتخابیه خود شد.

وی ضمن تاکید برارائه آموزش هایی متناسب با نیاز بازار کار در شهرستان ها همچنین از لزوم فراهم سازی امکان استفاده جوانان شهرستان ها از فضاهای آموزشی برخی از رشته ها درمراکز آموزش فنی و حرفه ای مشهد  گفت.

در ادامه این نشست مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی نیز در سخنانی به تشریح فعالیت های توسعه ای صورت گرفته در مراکز آموزش فنی و حرفه ای تربت جام و تایباد پرداخت و اظهار کرد: ساخت پروژه ساختمان آموزشی واحد خواهران با زیربنای 270متر مربع واقع در محل مرکز تربت جام در دست اجرا می باشد.

وی همچنین از اجرای موفق طرح های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار ساکن در سکونت گاه های غیررسمی و همچنین مهارت آموزش جوانان در محیط واقعی کار گفت.

 

نظرات:

loader