1396/07/19 تعداد بازدید: 745
print
در مراسم رونمایی از طرح ایران مهارت تأکید شد: ضرورت توسعه گفتمان مهارت آموزی در مسیر حفظ و ارتقای منابع انسانی

معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بر ضرورت توسعه گفتمان مهارت آموزی در مسیر حفظ و ارتقای منابع انسانی تأکید کرد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی به نقل از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، محمد امین سازگارنژاد، در مراسم رونمایی از طرح و کتاب ایران مهارت و امضای تفاهم نامه همکاری مشترک سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و وزارت آموزش و پرورش از تلاش این سازمان برای نقش آفرینی مناسب در عرصه مهارت آموزی به ویژه مهارت آموزی غیر رسمی خبر داد.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بیان داشت: خوشبختانه براساس تمهیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، رییس جمهوری و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز، مهارت آموزی به عنوان گفتمان ملی در کشور در حال شکل گیری است.

سازگار نژاد اظهار امیدواری کرد که این گفتمان عظیم مهارت آموزی بتواند در مسیر حفظ و توسعه منابع انسانی موجود (حفظ شاغلین و کمک به کارجویان بی کار ) مؤثر واقع شود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ضرورت مهارت آموزی برای دانش آموزان بیان داشت: باید نسل جوان از همان دوران نوجوانی و جوانی با مشاغل، مهارت ها، فضای کسب و کار و تولید و زندگی اقتصادی آشنا شوند.

 وی در ادامه اظهار داشت: در جهانی زندگی می کنیم که آموزش ها با ادبیات جهانی و بهره مندی از امکانات فضای مجازی و ظرفیت های بخش غیر دولتی در حال پیشرفت  می باشند.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در خاتمه اظهار امیدواری کرد که همکاری این سازمان و وزارت آموزش و پرورش در اجرای طرح ایران مهارت با حمایت و همراهی بخش خصوصی به عنوان الگوی توسعه در کشور قرار گیرد و با همت دو وزارت خانه شاهد اقدامات عملی خوبی باشیم.

 

 

نظرات:

loader